Manfestio Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tema taler for seg selv. Hvor kjøpe NEON PLEXI? Lenke til kommentar
Solve Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 prøv hos plast kompaniet. de har veldig masse å velge mellom når det kommer til plexi. vet ikke om de har noen webside da men Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Neon plexi? Kan du forklare meg hva det er? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Som "jorgenindahouse" sa, hva er NEON PLEXI? Lurer på hva dette er, men hvis dette finns, så forklar hva det er!!! Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Som "jorgenindahouse" sa, hva er NEON PLEXI? Lurer på hva dette er, men hvis dette finns, så forklar hva det er!!! Han mener sikker UV-reaktiv plexi. Slik som lyser når det blir utsatt for blacklight. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Oki, unnskyld meg for det jeg sa, men syns dette var litt rart. Må vell tenke at jeg kan også tenke feil . Skal skjekke med voksen om han kan få tak i sånn så skal jeg selv ha, men jeg skal høre hvor man får tak i slikt hvis han får tak i. Lenke til kommentar
O1e Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Vet at det kanskje ikke passer helt inn her, men spørr alikavell.. Lyser det "utrolig" mye med gul eller rød markerings-tusj og UV-lys ? Hvis ikke hva er best da ? Lenke til kommentar
Manfestio Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Neon plexi er et plexi glass som reagerer med normalt lys, eller annet lys. Man kan se samme prinsippet på antenner som mange lego-biler osv har. Her er et eksempel på neon plexi: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...?threadid=39414 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå