HylendeUlf Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 "Umiddelbart dukket det opp horder av fans som jublet over Wilsons avgang fra Diablo III, fans som mener spillet ikke lever opp til Blizzards høye standard." Litt av en standard gitt. Kvalitet er vel ikke akkurat noe jeg forbinder med Blizzard i de senere år. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har for vane å mislike slike store tittler siden de alltid ser ut til å måtte ofre elementer for å tilfredstille flest mulig. Jo flere som skal like noe, jo enklere skal det liksom være. Spillet mister liksom evnen til å la spilleren føle mestring, alt blir så platt og gjennomsiktig. Når spillet bygges opp slik at du aldri får gjort noe skikkelig feil føler man også sjelden at man selv har gjort ting riktig. Vanskelig balanse det der. Jeg synes ikke det er noe spesielt relevant for diablo3, spillet er ikke fordummet, eller forsåvidt forenklet som sådan, ihvertfall ikke på en negativ måte mtp skills. Men spillet er jo feks ikke balansert overhode, det er nesten så weapon pickups har mer å si enn vanskelighetsgrad, og når spillet blir vanskelig, så blir det gjort på en irriterende måte. AtW Lenke til kommentar
thomas777 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hehe, morsom dialog. Forsåvidt enig i at det ikke er bra å bruke tid og energi på å mislike noe. Livet er for kort til det. Konstruktiv kritikk er noe annet. Har D3 liggende men har ikke fått testet det enda. All denne kritikken har egentlig bare fått meg mer nyskjerrig, så tror dette blir det neste spillet "på lista". Må gjøre opp min egen mening om spillet. Tror greia med Diablo 3 er de skyhøye forventningene som ble bygget opp i årene før release, og at mange folk sammenligner hvert eneste aspekt av spillet med forgjengerne. Noe som i utgangspunktet ville vært naturlig. Jeg mener at i dette tilfellet så blir det litt feil. Da det ble avslørt at dette var under utvikling så var jeg selv forberedt på å kalle en spade for en spade med tanke på at det (etter min kunnskap) er helt andre folk som utviklet spillet. Blizzard North var Blizzard North. En må etter min mening av den grunn ta spillet på egne premisser. Jeg vet at hadde dette vært utviklet av North gjengen så hadde jeg vært på hogget med en gang. Og muligens selv blitt skuffet pga forventninger. Det vet man jo ikke. Uansett. Poenget er at en bør ta det for hva det er. Og de som ikke liker det kan jo eventuelt bare drite i det og spille D2 (eller Diablo for den saks skyld), eller et annet spill? Stort værre er det egentlig ikke. Greit nok, dumt med pengene som folk har brukt på spillet, men ikke så mye å gjøre med det. thomas777: Musikken til Matt Uelmen er fantastisk. Yepp den var det=) Vel jeg levlet noen toons til topgear var klar for pvp men når jeg så hvilken vei spillet tok med jay wilson og co(sikkert de nye som tar over og).Er det bare og ta kvelden.Det blir døll og mere døll etter min mening.For og ikke nevne mye bedre spill spør du i meg i lignende sjanger på vei. Bare kontroll systemet(ingen wasd) når jeg tenker over det og grafikken er heller ikke noe og skryte av hvis ikke jeg skal si patetisk for et spill som kom i 2012.Og den hypen itillegg...mmm Endret 22. januar 2013 av thomas777 Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Spillet var og er en skuffelse for min del. Items som dropper er avhengig av utruleg flaks for å være brukende, og selv om du finner et item som er vanskelig å droppe, så treng du fortsatt flaks å treffe med afixes. Dvs du kan bli snytt, selv om itemet er "bra". Også likte eg svært lite den "tegneserieaktige" stemningen i det hele. Diablo skal være dystert. Dette lærte dei i dei 2 forrige spill. Samme gjeld item rewards. Det funket! Så hvorfor gå bort ifra dette? Det er noe eg lurer svært mye på... Og har fundert på at ideologien til en mann, med følelser for wow har styrt skuta. Det er å tisse på fan basen som allerede hadde ideer om hvordan serien skulle videreførest. En visjon vi delte med forrige utvikler gjeng. Trist og en skam for spillserien! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Selv mener jeg D3 er ett bra spill men forventningene til spillet var enorme. Men det meste er rettet opp i men det er lang vei og gå fortsatt og for de fleste for sent (skulle vært 100% ved launch). Jeg er også skuffet men spiller det fortsatt siden jeg synes det fortsatt er ett bra spill selv om det er mange ting som jeg er dypt uenig i hvordan spillet er laget. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Jeg synes Diablo 3 var et godt spill, som utvilsomt ga mye moro for penga, men gikk dessverre lei etter noen uker. Det som fikk meg til å investere tusenvis av timer i forgjengeren, og det jeg først og fremst forbinder med Diablo, er den intense spenningen og ikke minst gleden rundt det å finne sjeldne gjenstander. Nå snakker jeg ikke om gjenstander som Stone of Jordan, diverse runer og Arach, men virkelig sjeldne gjenstander som gjerne bare droppet et titalls ganger i løpet av en ladder, som JMOD, Tyrael's Might og noen syke ringer. Spenningen rundt det å lage runewords skal heller ikke undervurderes - fikk du perfekte stats var du rik. De fleste som har spilt Diablo 2 vet nok hva jeg snakker om Nå fant jeg ikke mange virkelig sjeldne gjenstander, bortsatt for noen Small Charms og lignende, men det gjør ikke noe, da selve jakten var noe av det kjekkeste jeg visste, og noe ingen spill kunne måle seg med. Tanken på at du nå lovlig og lett kan kjøpe disse gjenstandene på RMAH ødela hele poenget med Diablo for meg. Ser rett og slett ikke poenget med å spille det. Endret 22. januar 2013 av Bob Sacamano 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Utrulig skuffende at det ikke var med paladin. Utenom det så har jeg vell brukt 150-200 timer på det Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Spillet er veldig bra men forventningene var enorme, noe som de selv fikk til. De holder på og tweaker hele tiden og blir bare bedre og bedre men er nok ikke "ferdig" på mange år ennå skulle jeg tro. Skal bli interessant og se neste exp. pack. De driver å sparker en død hest for å holde den i bevegelse. Det er som klovnene på sirkus, når trapesartisten har brukket nakken. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 De driver å sparker en død hest for å holde den i bevegelse. Det er som klovnene på sirkus, når trapesartisten har brukket nakken. Her er jeg nok ikke enig. Hesten er bra men feil skodd og feil rytter. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Vel. Med tanke på at 7800 unike registrerte brukere gir spillet et gjennomsnitt på 3.8 av 10 på Metacritic, og 2 av 5 stjerner på Amazon.com med 3000 reviews... Så blir det mer riktig å si at det er feil hest, med riktige sko og riktig rytter. Forutsatt at målgruppen for spillet var gamle og nye Diablo-fans. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Dette med at de fikser spillet etterhvert, og at D2 trengte en EXP og et par update før den ble virkelig bra blir liksom litt rart det også. Med tanke på hvordan ting gikk med D2, burde de ikke da vist bedre ved release av d3? Det er mange ting som burde vært gjort anderledes, vært på plass til release, og det å komme å si "gi oss 2-3 år, kjøp exp når den kommer, DA er spillet sånn det egentlig skulle ha vært", det er enkelt og greit ikke bra nok. D3 var for meg årets skuffelse (2012), og jeg går heller tilbake å spiller d2 sånn ting er per i dag. Dvs, sånn ting er nå, går jeg heller og spiller path of exile ( http://www.pathofexile.com ), og jeg anbefaler alle andre som er skuffet og d3 og likte d2 til å teste det ut. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Diablo 3 var rett å slett bare kjedelig å spille , et stort jesp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå