E_B84 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Etter jeg har formatert og satt opp min stasjonære pc på nytt får jeg ikke kjørt Speedometer-testen av internettlinja på ITavisen.no Får opp popup bildet hvor jeg kan klikke ta testen, men feltet der Speedometeret skal komme opp er bare hvitt. Har installert både java og flash - men er usikker på hva testen egentlig kjører på? Av sikkerhet har jeg kun standardinstillinger på Microsoft Security Essentials, og OSet er Win7 64-bit Takker for svar Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) http://nettfart.no Prøv denne i steden. Endret 21. januar 2013 av fenele Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Takker for svar, da skal den sjekkes ut når jeg kommer hjem fra jobb. Kan nevnes at problemet gjelder både i Internet Explorer og Opera.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Til info bruker Itavisens Speedometer flash, du kan eventuelt prøve Chrome som kommer med flash innstallert. Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Da var saken løst Avinstallerte Flash, restartet pcen og installerte på nytt - Mission completed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå