LtdEdFred Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Heisann. Jeg prøver å få inn teller og poll på hjemmesiden min, men i alle jeg laster ned står det noe lignende som: # 3 - Copy easycount.pl to your cgi-bin directory, (make sure you do this in ASCII and chmod 755) Når jeg logger meg på Start.no kontoen min har jeg ingen mappe som heter "cgi-bin". Er dette noe jeg må lage. Jeg ser heller ingen mulighet til å gjøre dette i ASCII eller chmod 755. Må jeg ha et annet program enn SmartFTP for å få til dette? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Start.no tilbyr nok ikke hosting av cgi/perl programmer. For å sette CHMOD til 755 kan du sikkert høyreklikke på filen/mappen og velge egenskaper eller noe slikt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Jeg sendte de en mail og de bekreftet at de støttet perl. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 perl tror jeg du kommer til å slite med på start, mens php støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå