XmasB Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Waze er jo laget akkurat for pendling i høyt trafikkerte områder. Nå er jo ikke det mange stedene i Norge, men likevel passer dette bra for de som kjører inn og ut av de større byene i Norge også. ... Den fungerer åpenbart bedre i slike situasjoner enn jeg har fått testet. Spiser mine ord. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Som pendler fra Fredrikstad til Oslo hver dag, samt. at jeg er en kjørende servicetekniker, er denne appen gull verdt for trafikkrapportering. Men til navigasjon, er den ubrukelig, og man bør heller åpne googles navigation istedet. Begge to fungerer samtidlig ;] Lenke til kommentar
NisseHue Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvordan er waze i forrhold til trapster? Det kune være fint om amobil kjørte en sammenlignings artikkel. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Trapster er vel bare deling av kontroller og fotobokser? Waze er et fullstendig trafikksystem der man rapporterer om ulykker, omkjøringer, veiarbeid, osv osv, i tillegg til et community rundt bilkjøring, navigasjon osv osv. Dessverre er kartene ganske mangelfulle i store deler av Norge, men jo fler som kjører jo bedre blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg