ryhno Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, nå i det siste når jeg sitter å spiller League of legends så blir jeg automatisk koblet av internettet og koblet tilbake igjen etter noen sekunder. det er kun med meg det skjer.. det er ekstremt travelt å disconnecte når du spiller lol^^ noen som vet grunnen? eller vet hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Trådløs eller kablet? Lenke til kommentar
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Trådløs eller kablet? trådløst Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har du prøvd å bruke kabel? Lenke til kommentar
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Har du prøvd å bruke kabel? nei, har ikke kabel heller. men er ikke så altfor interessert i kabel Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er ikke dumt å prøve, så får du kanskje utelukket det. Lenke til kommentar
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Er ikke dumt å prøve, så får du kanskje utelukket det. ingen andre løsninger? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Anbefaler deg å prøve det først, så blir det litt enklere å finne ut hva problemet er. Å koble til en kabel å se hva som skjer tar vel ikke lang tid? (husk å deaktivere det trådløse) Lenke til kommentar
ryhno Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Anbefaler deg å prøve det først, så blir det litt enklere å finne ut hva problemet er. Å koble til en kabel å se hva som skjer tar vel ikke lang tid? (husk å deaktivere det trådløse) blir litt vansklig når jeg ikke har kabel og ikke har tilgang til å skaffe en.. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Biltema, clas olshon, elkjøp etc.. ? Venner, bekjente..? Det koster tilnærmet ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå