Budeia Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Først skjønte jeg ingenting av dette, men det er en viss logikk i at "satanister" hater kristne som gjør narr av musikken deres. Hvis noen kristne opptrer med trekkspill og harpe i Brasil, er det sikkert ingen som møter opp for å drepe dem (bortsett fra hvis det er noen som hater trekkspill). Men dette norske bandet tror at siden "satanistene" hater dem, er det et generelt hat mot alle kristne som opptrer der. http://www.aftenposten.no/kultur/Kristent-metallband-angrepet-av-rasende-mobb-7097221.html "Solstad sier det er en stor, kristen metallscene i Brasil, og at også andre band har opplevd hatske angrep." Personlig skjønner jeg ikke poenget med å ære Gud, med stygg musikk og stemmer som høres ut som de kommer direkte fra helvete. Men det hjelper ikke hva jeg skriver, kristne metallband vil fortsatt eksistere. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Kristenmetall? NEEEEEEEEEEEEEI!!!!! Har ikke kristendommen ødelagt nok? Ellers lo jeg godt av denne: "-Kristne blir forfulgt over hele verden, dette er ikke noe spesielt for metallfans" Brasil er altså verdens største katolske land. Ellers er det slik at en kristen er en som tror på Jesus som frelser. En som tror på Satan er satanist. Kristne tror dog også på Satan. Ateister derimot tror ikke på noen av delene og er derfor ikke "satanister". Kristne trives med å tro at de er forfulgt. Da føler de som seg som frelseren sin. Endret 21. januar 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå