Neo_mandal Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Hva er det med at mange ganger når jeg skriver på tastaturet så hopper plutselig bokstavene til en helt annen linje?!?!!! Dette er svært irriterende og plagsomt! dette skjedde 2 ganger under denne "posten" Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 hvaslakt tastatur har du da? Aganon Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 problemet ligger på en bærbar dell. win98se Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Du har ein touchpad. Når du skriv, kjem tommelen (evt. andre fingrar) borti touchpadden, og dette vert rekna som eit museklikk. Derfor flytter markøren på seg. Hadde samme problemet på skulen si bærbare datamaskin... Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 Quote: On 2002-02-13 08:30, kilogram skrev:Du har ein touchpad. Når du skriv, kjem tommelen (evt. andre fingrar) borti touchpadden, og dette vert rekna som eit museklikk. Derfor flytter markøren på seg. Hadde samme problemet på skulen si bærbare datamaskin... ---------------------- nei nei, så dum er jeg ikke. har ingenting med touch pad`en å gjøre. jeg er ikke i nærheten av den, og hvis jeg skulle komme borti den vil bare musa bevege seg og ikke klikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå