KptSabeltann Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Hei, har tenkt på å kjøpe meg en ny klokk og har sett meg ut Hamilton Ventura XXl steel som en sterk kandidat. Jeg har søkt en god del på nettet og finner ingen norske nettbutikker som har den, amazon har den til en fornuftig pris men de vil jo selvfølgelig ikke sende den til Norge. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om noen nettbutikker eller fysiske butikker som kan føre denne klokken ? Eller om det i det hele tatt går ann å bestille den fra amazon ? På forhånd takk. Her er link til klokken: http://www.hamiltonw...a-xxl/H24655331 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Hvis ikke så kan du jo bare bruke JetCarrier e.l. ? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Du finner den på Ebay.. Alternativt kan du høre med Urverket.no, de selger noen Hamilton-modeller og sier de kan skaffe andre. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Forhørte med urverket og de skulle ha 8000 for den. Det blir nok sannsynlig fra ebay da det blir rundt 1500 kr mindre inkl moms. Takker for svar Når jeg tenker meg om har jeg en kusine i New York, kan jo høre om hu gidder å sende Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Bare hyggelig! Du får komme med et wristshot og en liten anmeldelse når du får den, jeg har vurdert den klokken selv. Lenke til kommentar
KptSabeltann Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Bare hyggelig! Du får komme med et wristshot og en liten anmeldelse når du får den, jeg har vurdert den klokken selv. Bestillte den akkurat så håper jeg får den innen rimelig tid Skal legge ut noen bilder og synspunkter når jeg får den Digger signaturen din btw Lo godt når jeg så den Endret 30. januar 2013 av KptSabeltann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå