Niper Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er det mulig og bytte "battlelog" navnet? Har foreksempel sett youtubere som bytter navn på BF3 hele tida. (Levelcap) Går det an? og hvordan? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Mener du resette level? Sikker på at de ikke kjøper nytt spill? Har hatt 300 sider i BF3-tråden om det nå og fant ut at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Niper Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Mener du resette level? Sikker på at de ikke kjøper nytt spill? Har hatt 300 sider i BF3-tråden om det nå og fant ut at det ikke er mulig. Nei... Levelcap er en person på youtube som spiller bf3.... og han bytter navne sitt ( i battlelog ) hele tiden for at fansa ikkje skal joine servere når han lager videoer.. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hm alt jeg finner er avansert bytte. http://answers.ea.com/t5/Battlefield-3/Need-to-change-my-battlelog-name/td-p/374328 Sikker på at personen ikke har flere kontoer/ jobber i EA? Lenke til kommentar
Niper Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Ok, takk Ja, eg er veldig sikker på at han ikke har noen kontakt med EA/DICE i heletatt Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har bytta navn i BF:3 tidligere. Husker ikke hvor, men det var under profilen på Battlelog.. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Det jeg mener er kanskje å resette stats/ ny karakter / nytt navn. My bad. Lenke til kommentar
Niper Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Eg har nå funnet ut at det er Origin ID'en som er battlelog navne dit.. men takk for forslagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå