Holmez Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har fulltids IT jobb på dagtid, hvor jeg har systemansvar for Lync og Polycom. Jobber mye med windows server og AD. Finnes det noen steder hvor en kan ta på seg it-jobber over nett? Slik en har mulighet å tjene litt ekstra ved å jobbe kveld og helg. Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har fulltids IT jobb på dagtid, hvor jeg har systemansvar for Lync og Polycom. Jobber mye med windows server og AD. Finnes det noen steder hvor en kan ta på seg it-jobber over nett? Slik en har mulighet å tjene litt ekstra ved å jobbe kveld og helg. Dette har jeg også lurt på lenge.... Så visst noen vet om noe, så skriv det her Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Dette lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Vel, du kan nå jobbe for Adam, har selv venner som jobber der samtidig som de studerer. Du bestemmer arbeidstidene selv og det er ikke akkurat hardt arbeid selv om arbeidsoppgavene er ganske så repetitive. Lenke til kommentar
m4rv Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vel, du kan nå jobbe for Adam, har selv venner som jobber der samtidig som de studerer. Du bestemmer arbeidstidene selv og det er ikke akkurat hardt arbeid selv om arbeidsoppgavene er ganske så repetitive. Link? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Link? http://askadam.no/ Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Finner ikke noe der lenger, men hva gikk den jobben ut på? Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Finner ikke noe der lenger, men hva gikk den jobben ut på? Det er en søketjeneste, altså din jobb blir da og svare på meldinger. 90% av spørsmålene er Hvem er "navn", så da må du bruke sosiale medier osv for å finne mest mulig informasjon om den personen. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis man ikke klarer å finne ut hva Adam går ut på, så egner man seg vel ikke særlig godt til jobben?? Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis man ikke klarer å finne ut hva Adam går ut på, så egner man seg vel ikke særlig godt til jobben?? Vet hva Adam er for noe, men jobben lå ikke der lenger så da lurte jeg på hva den gikk ut på, selv om jeg regnet med at det var det som Abell skrev Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Husk at jobb innenfor samme fagfelt som i heltidsjobben gjerne bør klareres med hovedarbeidsgiver. Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Heisann, Vi ser etter folk som kan jobbe litt felksibelt med ting som server, AD, lync, sharepoint m.m. Ta kontakt via http://easysolutions.no/kontakt/ send en cv eller skriv om hva du kan og hva du vil / kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå