exonum Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Jaok, jeg bare reagerte på at noen var oppført mens ikke jeg, enda jeg nevnte det først Har gått meg hus forbi! Men nå er du med! 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå er det ikke lenge igjen :-) Håper flere melder seg på. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 spiser ikke noe av delene det siste 3-4 årene sååå xD bli vell litt juks å bli med dette men lykke til <3 er et rent helvete for de som tar alt <3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Startet igår for min del. Like greit, siden februar er en kort måned. Let's do this! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Lite aktivitet Jeg er hvertfall klar Mistenker at jeg går på en smell og unner meg litt nøter en gang :/ Om man er på besøk, og de har baket kake, er det uhøflig å ikke ta? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 I'm in! Har hatt som nyttårsforsett å kutte ut all brus, chips og snop. Sprakk på bursdagen min, men denne måneden skal jeg greie meg uten! Prøver meg på level 15000, men blir nok vanskelig å holde seg unna søt bakst på jobb, eller saft til grøten. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er fortsatt mye godt å velge i heldigvis. Gode middager, te/kaffe, usaltede nøtter og tørket frukt u/ tilsatt sukker. Gjelder å finne noe man liker, og gi seg selv det i desperate tider. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da var det offisielt igang, og nå er det nulltoleranse i forhold til listen min ja! Dagen idag er ingen problem, men morgendagen blir verre. Da har min lillesøster barnebursdag, så jeg må nok passe på at jeg ikke jukser allerede på dag 2 . Etter dette blir det nok lettere. Klarte meg ganske greit forrige måned synes jeg, så håper at det blir enda bedre nå! Lykke til folkens! Ha konkurransen i bakhodet uansett hva dere gjør. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Liten smell.. Lan første dag passte ikke helt sammen Tok noen chillinøtter :/ Satser sterkt videre hvertfall Edit: Jeg tror jeg går ned på level 130. Jeg kommer før eller siden til å spise nøtter og sjokoladepålegg :/ Endret 2. februar 2013 av Hunterra Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Da har du jo ryki ut da. Lenke til kommentar
andreas1299 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) 2 dager for sein kan jeg verr med? Lvl 15000 Endret 2. februar 2013 av andreas1299 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, hvordan går det folkens? *Gumler goddis og knasker mens jeg ser rundt på dere andre, fristende* Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er ikke fristet av godis, så er ingen problem for meg. Går bare fint. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Koser meg med lettbrus når jeg føler for noe, så går greit her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå