AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har litt dårlig kreativitet og ønsker tips til hva jeg kan gjøre for å "vekke" hennes interesse ovenfor meg. Litt forhistorie: Vi har kjent hverandre i noen år, men da vart det ikke noe, mye pga. meg som var usikker og pga. jeg aldri forsto hva hun tenkte (umulig å forstå hva hun ville, vennskap eller ikke?) Vi pratet litt og jeg var hos hun litt i dan og vann, alltid pratet lett og slikt, vi "gjekk" etterhvert hver til vårt og fekk oss noen andre. I denne perioden snakket vi ikke sammen. (På denne perioden var jeg 16 og hun 14) Notid: Jeg tok oppigjen kontakten med hun i romjula over facebook og vi vart pratende lenge, hun var akkurat blitt singel igjen. Jeg vart singel 2 månder tideligere. Når vi pratet/prater er det den samme løse tonen som vi hadde før, vi koser oss i hverandres selskap og jeg har vært på besøk hos henne noen ganger. Har alltid hatt i bakhodet å ikke havne i "vennesonen" så litt tøys og kroppskontakt har vært i bakhodet hele tiden. Vi endte opp i sofaen med teppe over oss og en film etter en god middag. Vi satt tett og jeg holdt rundt henne, noe hun tydelig ikke hadde noen problem med, prøvde å stryke handa hennes litt og det endte med at hun tok tak i handa mi og holdt den, hun la også etterhvert hodet sitt inntil meg og det virket som hun koset seg veldig. Hun sier hun er veldig glad i meg og koser seg mye når vi er med hverandre, får også koselige meldinger, spesielt om kvelden når hun legger seg. MEN jeg er usikker på hva hun egentlig tenker, siden vi har hatt eit vennskap før og føler hun at vi bare er og kommer til å være venner? før hadde vi INGEN fysisk kontakt bortsett fra en klem når vi møttes oog når vi reiste fra hverandre. Hun er veldig "innelåst" med sine følelser og viser ikke like mye tegn som jeg tideligere har fått av andre damer. Eg er heller ikke så kreativ og lurer på hva vi kan finne på, vil gjøre noe for henne som får henne til å få ett minne å tenke på når vi ikke er med hverandre. Problemet er bare at jeg bor på hybel, hun bor på hybel i en annen by (4 timer fra hverandre ca) Vi ser hverandre i helger når vi er hjemme i hjembyen. Det er der problemet kommer inn, jeg bor på gjesterommet hjemme, og hun bor hjemme. Jeg er heller ingen fan av å dra med meg folk hjem pga. foreldrene mine så det er ganske utelukket. Verken mine eller hennes foreldre pleier å reise vekk heller, så det er ikke mulig å få huset for seg selv. For å oppsumere her, jeg lurer på om jeg muligens kan ha litt rett i at det KAN være noe i luften her, eller om toget kan være gått? Og hva kan vi finne på? No er jeg 19 år og hun er 17. Anonym poster: dc69d41e9620353d380a629ddea9b09d Anonym poster: dc69d41e9620353d380a629ddea9b09d Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vist ho bur 4 tima unna til vanlig så trur eg ikkje det er verdt stresset. Men uansett, meiner du det er verdt det så er da no berre å kysse ho ved første annledning! Som i det senarioet der dåke såg film, då skulle du berre tatt steget, og då hadde ho nokk gjitt beskjed om det var rett eller feil, det er ingen andre gode måta å få fiksa dette på. Du kan alltids berre spør ho, men då enda du opp i at ho syns du er litt teit som tar dette opp med ho, ect.ect. Dei signala der er i alle fall ganske tydlige meina eg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg skjønner hva du mener eirikol1. Her vert på samme tanken sjøl med at jeg burde gjort det, samme var igår når vi var sammen, da låg vi tett og det såg på en måte ut som hun ville, men jeg var så usikker om jeg tolka det rett, vil ikke ødelegge noe heller. Har nemnt for hun at hun er kjempesøt jente osv. og jeg merker på henne at hun blir veldig glad for å høre det. Dei 4 timene er også noe drit, men jeg håper å få lærlingplass der hun bor nå, hun har planer om å bli værende der i skolegang i vertfall 2 år til, og det passer meg ypperlig siden jeg har 2 års læretid. Men jeg tar ikke læretida mi kun på grunn av at hun bor der, det er en plass jeg har veldig lyst å bo sjølv så det passet perfekt! irriterende at ikke alle damer kan være like åpne! hun er veldig vanskelig å lese! Tenker også mye på at hun kanskje ikke er helt klar for noen ny med tanke på at det ikke er så lenge siden det vart slutt mellom hun og typen og er redd eg tråkker over streken om jeg da kysser henne...! Anonym poster: dc69d41e9620353d380a629ddea9b09d Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Du ødelegger faktisk mer ved å ikke kjøre på med kyssing! Er det ikke noe der, så kan dere le av denne happeningen over en øl om en stund. Å le av at du aldri turte å prøve deg... ikke fullt så kult 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Send nakenbilde av deg selv. Da får du svar raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå