kolette Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hei. Jeg lurer på om det er noen her som har vært på spekkhogger show? (ikke i USA) Vet det finnes i tenerife, men er det noen som vet om flere steder? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Tror det eneste spekkkhoggershowet i Europa er i Loro Park på Tenerife. Jeg var der en gang, men da var det ingen spekkhoggere der. Men det er noen år siden. Edit: Søkte litt på nettet, og ser at det er noe i Frankrike også. http://www.marineland.fr/ Endret 22. januar 2013 av Mythos Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Marineland anbefales av noen jeg kjenner som har vært der, visstnok veldig familievennlig. Endret 24. januar 2013 av malmern Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Loro Parque på Tenerife har blitt veldig bra. Selve parken er superfin, og Spekkhoggershowet der er både morsomt og flott å se på. Jeg har vært på Marineland i Frankrike også, men jeg synes Tenerife har en mye bedre ramme rundt det. Det virker som om dyrene der har det så mye bedre, og det merkes i selve showet. Var på Tenerife senest i September. Om du drar dit, kjøp en Twin-ticket til Siam Park, og få med deg en av europas største badeland med det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå