Taffenh Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Så, jeg formaterte nylig pc'en min. Lastet ned VLC, som fungerte fint en stund, men plutselig begynte både VLC og WMP og ha elendig oppløsning? bildene er fullt av pixler, men lyden er det ingen problemer med. Mulig det begynte å skje etter jeg oppdaterte den, men husker ikke helt. Tas ikke hoved GPU'en i bruk? eller hva er det som skjer? Har noen løsningen? Endret 20. januar 2013 av Taffenh Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Prøv MPC-HC, som forøvrig er en glimrende media player, og se om du får samme problemer der http://mpc-hc.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hei. Sjekk Preferences --> Video. Er Accelerated video output (overlay) aktivert? Innstillingene på MIN VLC-installasjon vet jeg virker. Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Re-installerte det et par ganger, så funket det plutselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå