Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg satt å spilte et spill. FIFA 13 og plutselig hørte jeg en rar lyd fra xboxen og så kom det opp på skjermen at jeg skulle rengjøre spillet med en myk klut og starte på nytt, da jeg tok ut cd'en var hele cd'en omringa av en sirkel, altså en ripe. Spillet funker ikke i det hele tatt. Hva i huleste kan jeg gjøre med det??? Det er jo ikke min feil at xboxen plutselig ødelegger cd'er?? PLIS kom med forslag!!!! Lenke til kommentar
Erlingmid Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 sende inn xboxen kanskje Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Den har akkurat vært inne til reprasjon... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Gå tilbake i tid, kjøpe en Ps3, leve lykkelig. 5 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Gå tilbake i tid, kjøpe en Ps3, leve lykkelig. Modent svar til en som nettopp har mistet spillet sitt... Til trådstarteren: Noe sånt skal ikkje skje med en konsoll som ikke blir bevegd på. Jeg foreslår at du kontakter Microsoft og/eller butikken du kjøpte konsollen fra. 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Kontakt Microsoft direkte da butikker bare er forsinkende mellomledd, Microsoft vil tilby å reparere boxen og bytte spillet. Det blir mer tid uten xboxen for deg men slik er det, noen er mer uheldig enn andre... 4 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Tusen takk til Leflus og Civilix. Jeg skal prøve forslaget deres. Det går vel bra Civilix, får ikke bli helt avhengig heller ;-) Har en av dere to xbox selv? 2 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Spiller du xbox live? Legg til Blizzic97 isåfall :-) Åssen spill har du? PS: Noen som vet om et sted jeg kan kjøpe FIFA 13 billig? Den som ble ødelagt og nettverket her er dårlig for tiden og trenger noe å spille når jeg ikke har nett.. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 og vet du om en måte å reparere spillet på? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tusen takk til Leflus og Civilix. Jeg skal prøve forslaget deres. Det går vel bra Civilix, får ikke bli helt avhengig heller ;-) Har en av dere to xbox selv? Jeg har hatt to xbox360er. Den første fikk red ring of death, så leverte den tilbake til butikken og fikk de til å sende den inn. Det gikk helt greit, skjønt det tok tre måneder før jeg fikk den tilbake. Den varte dessverre bare en kort stund etter at jeg fikk den tilbake, før den nektet å lese plater igjen. Over ett år senere kjøpte jeg en ny xbox360 (elite denne gangen), men også denne fikk red ring of death. Leverte den inn, fikk den tilbake og merket fort at ingenting var skjedd. RRD var det fortsatt. Men kort sagt viste det seg at det var strømkabelen som jukset, så fikk en ny. Deretter funket den helt fint i flere uker, før den en dag nektet å lese flere plater. Har ikke rørt den etter det. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 hmh..det kaller man uflaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Jeg satt å spilte et spill. FIFA 13 og plutselig hørte jeg en rar lyd fra xboxen og så kom det opp på skjermen at jeg skulle rengjøre spillet med en myk klut og starte på nytt, da jeg tok ut cd'en var hele cd'en omringa av en sirkel, altså en ripe. Spillet funker ikke i det hele tatt. Hva i huleste kan jeg gjøre med det??? Det er jo ikke min feil at xboxen plutselig ødelegger cd'er?? PLIS kom med forslag!!!! Hehe, hadde samme problemet, jeg var så heldig at spillet var ny, så jeg gikk tilbake til butikken, og fikk et nytt eksemplar. Men vil anbefale deg til å gå sende Xboxen til Microsoft, slik at de kan ta en titt på den. Endret 24. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 ok. Men nå har jeg kjøpt fifa 13 på xbox uten cd. Men finner ikke hvor jeg skal trykke for å finne spillet igjen..noen tips til det eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 ok. Men nå har jeg kjøpt fifa 13 på xbox uten cd. Men finner ikke hvor jeg skal trykke for å finne spillet igjen..noen tips til det eller? Lol, vel, ligger det ikke i "mine spill"? Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 nei! Og det står jeg har betalt for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 nei! Og det står jeg har betalt for det! Merkelig, da har du sikkert ikke lastet den ned. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 åssen gjør jeg det da? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 5 år etter xbox skandalen så forsetter plater å bli ripet opp og rrod... jaja microsoft har ikke fikset en skit nei... helt utrolig. er glad jeg kjøpte meg en ps3 gitt. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 5 år etter xbox skandalen så forsetter plater å bli ripet opp og rrod... jaja microsoft har ikke fikset en skit nei... helt utrolig. er glad jeg kjøpte meg en ps3 gitt. Takk så slipper vi en nerd på live 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå