Stevenbe Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Hei, kjøpte for en uke siden nye komponenter. Eneste problemet som jeg har nå er at jeg ikke får opp noe bilde. Trodde det var noe med grafikkortet. Men det virket det ikke som (Forsøkte enda ett grafikkort på ulike pci slottene.) Feilmelding: No signal detected. Verdt å merke seg: Fikk ingen pipelyder da jeg for førstegang startet opp pc'en. Men alt kjører som det skal, og alt suser og lager lyd. System: MB: z77 Sabertooth RAM: KINGSTON 8GB 1600MHZ DDR3 CL9 HYPERX BLU (2X4GB GPU: GIGABYTE GEFORCE GTX 650 TI 2GB PCI-E VGA/DVI/HDMI forsøkte også med en litt eldre skjermkort. CPU: INTEL CORE I5 3470 3.2GHZ 6MB S-1155 IVY Har en MIST 800w, hvilket bør strekke betraktelig.. Har kjøpt en helt ny DVI kabel og forsøkt å bytte innstillingene på skjermen. (Om dere trenger modell osv kan jeg komme med det, men problemet ligger ikke akkurat i skjermen, heh..) Endret 20. januar 2013 av Stevenbe Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Kan ta ut CD'er, ut og inn av cd-rommet. Om det har noe å si. Lenke til kommentar
89netrom Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 I kabinettboxen er det en høytaler som du setter på hovedkortet ved power knappen og sånt. Du kan også prøve å skifte tilkoblinger på grafikkortet. og endre instilingene på skjermen. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Refferer du til POST nå? Har allerede forsøkt med flere tilkoblinger, HDMI, VGA, DVI. Som sagt i første post har jeg forsøkt med ett annet grafikkort som jeg vet fungerer. Har også forsøkt å bytte PCI-E slots uten hell. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Bump? Edit: Fikset problemet ved å boote med kun EN RAM-brikke, hadde to ved oppstart, vet ikke helt hvorfor dette gav no signal detected.. Men det fikset problemet Endret 20. januar 2013 av Stevenbe Lenke til kommentar
89netrom Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kom på det, det er en knapp ca 5cm. utenfor ram slots'a som lar deg boote uannset RAM. prøv den. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Som skrevet i forrige post er dette løst. Men takker for forslaget! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Virker som det kanskje er noe galt med den ene minnebrikka, med mindre du får til å kjøre med begge nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå