iPlay Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er slik at jeg sendte min laptop til reparasjon for litt over 1 mnd siden via Posten. Denne har dessverre ikke ankommet mottaker og jeg får en mistanke om at Posten har rotet bort pakken min. Nå er det slik at jeg sendte dem en mail for ca. 2 uker siden, og jeg fikk sendt en etterspørsel etter den. Mandag, forrige uke, sendte jeg enda en mail om hvor lenge denne prosessen ville ta, men jeg har ikke fått noe svar fra dem, og det synes jeg er rart. Jeg sendte dem enda en mail på fredag, så venter på svar. Får jeg ikke noe innen tirsdag ringer jeg dem. Jeg ønsker å gjøre meg klar for det verste tilfellet. Jeg har lest litt på vilkårene til Posten og det ser ut som at jeg har krav på noe penger siden jeg ikke har gjort noen feil. Pakken var pakket ordentlig. Er det noen av dere som vet hvor lang tid en etterspørsel etter en pakke tar? Hvor lenge synes dere jeg burde vente før jeg tar opp det med erstatning? Er det noe mer jeg kan/bør gjøre? Hva ville du ha gjort i en slik situasjon? Jeg har kontaktet Dustinhome, der laptopen er kjøpt fra. Håper de vil hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er slik at jeg sendte min laptop til reparasjon for litt over 1 mnd siden via Posten. Denne har dessverre ikke ankommet mottaker og jeg får en mistanke om at Posten har rotet bort pakken min. Nå er det slik at jeg sendte dem en mail for ca. 2 uker siden, og jeg fikk sendt en etterspørsel etter den. Mandag, forrige uke, sendte jeg enda en mail om hvor lenge denne prosessen ville ta, men jeg har ikke fått noe svar fra dem, og det synes jeg er rart. Jeg sendte dem enda en mail på fredag, så venter på svar. Får jeg ikke noe innen tirsdag ringer jeg dem. Jeg ønsker å gjøre meg klar for det verste tilfellet. Jeg har lest litt på vilkårene til Posten og det ser ut som at jeg har krav på noe penger siden jeg ikke har gjort noen feil. Pakken var pakket ordentlig. Er det noen av dere som vet hvor lang tid en etterspørsel etter en pakke tar? Hvor lenge synes dere jeg burde vente før jeg tar opp det med erstatning? Er det noe mer jeg kan/bør gjøre? Hva ville du ha gjort i en slik situasjon? Jeg har kontaktet Dustinhome, der laptopen er kjøpt fra. Håper de vil hjelpe meg litt. hvis du sendte den som pakke er den forsikret til opp mot 10 000. Gå på det lokale postkontoret og fyll ut skjema. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Du har vel sporingsnummer for pakken? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Som Jarmo sier, sjekk sporingsnummeret. Kan jo være sendt på rundtur i landet pga feil eller utydelig adresse. Lenke til kommentar
iPlay Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Sporer pakken daglig. Ingen forandringer har skjedd siden 26. desember. Jeg kontaktet Dustinhome, fikk vite at orderen ble kreditert! Nå er det bare å vente et par dager på penga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå