*F* Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bare meg som har lurt på dette? Jeg regner ihvertfal med at jeg ikke er den eneste som har irritert meg over det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Sikkert fordi printeren din står som "frakoblet"? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Sikkert fordi printeren din står som "frakoblet"? Det betyr vel et det bare burde være enda raskere å slette jobben da den ikke engang er sendt til printeren? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Aner ikke hvorfor den henger seg opp på det punktet, men for å tømme listen manuelt kan du gjøre følgende: Åpne cmd, skriv inn net stop spooler og trykk enter. Deretter skriver du del /F /Q %systemroot%\System32\spool\PRINTERS\* og trykk enter Så skriver du net start spooler og trykk enter. Man kan også gjøre dette manuelt med pek og klikk, men kommandoer i cmd går ofte fortere Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Kjenner til prosessen, men aldri tengt på å bruke den til dette, takk for tipset Hadde uansett vert gøy om noen viste hvorfor dette fenomenet eksisterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå