Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

kokepunkt / GF3ti200 hos Topline.no


Anbefalte innlegg

kokepunktet? / Daytona GF3ti200/128mb kr 1990,- hos Topline.no

 

41.c Ikke på kortet men hele kroppen til undertegnede.

Grunn: varen(Daytona GF3ti200/128mb) som lar seg veeente leeeenge på...

 

Kjøper oftest mine HW deler fra komplett data, men Topline skilte seg ut noe med dette tilbudet og etter å ha trippelsjekket med ca 20 forskjellige nettbutikker og HW testsider, falt valget nettop på GF3ti200 hos Topline.no(ser ut til at den er nyetablert) ok vi prøver, det så ganske ryddig ut på sidene deres. (må legge til at jeg har handlet varer på komplett data's nettbutikk i ca 3 år og har lagt igjen ca 35-40000 kr der. (ja jeg har også prøvd 2-3 andre web butikker her i norge)

det har hendt kun 2 ganger at jeg har små problemer med ting derfra, 1.st gang var det vel 2stk.128mb RAM pc100 som jeg ikke fikk opp i "mer" enn 135mhz noe som ikke dem kan noe for : , vel fikk byttet dem umiddelbart med få dagers venting til nye pc 133@148mhz. Siste "problem" var en hansol 19" som det var 1-2% tendens til uregelmessige "flimmer" i ny og ne, fikk byttet den umiddelbart etter få dagers venting. Dvs. Min totalvurdering av komplett data er 110% fornøyd ! takk og pris for det.

 

Vel. Problemet nå er da Topline.no og bestilt vare Daytona GF3ti200/128mb

 

-24.01.02 bestilte jeg varen, mottokk bekreftelse på dette pr. mail. Levering 01.02.02 fint !

tiden gikk...

 

-07.01.02 ringte Topline fordi jeg ikke hadde fått varen.Den burde jo vært hos meg 4-5feb. Snakket da med en person som sa han jobbet med pakking av varer, han bekreftet at varen var sendt men kunne ikke se dato pga. "dataproblemer". Greit tenkte jeg og ba om "pakkesendingsnr" slik at jeg kunne spore pakken. JA det kommer SNAREST (jeg synes han også sa automatisk) pr. mail. Takk for det. Kom det noen mail ? NEI :sad:

ok tenkte jeg da BØR/SKAL den være hos meg senest lørdag 9 feb.

Da det NORMALT tar posten 2-4 dager helt avhengig av hvor langt den skal selvsagt. (ps jeg bor ca bare 8 mil fra Topline.no)

 

-08.02.02 lørdag morgen: prøvde å ringe Topline.no for å sjekke åpningstider da det ikke er opplyst noe info om dette på deres web. Vurderte OG hadde tid til til å KJØRE bil selv å hente bestilt vare.

Meeeeen ga opp etter å ha prøvd å ringe dem 70-90 ganger UTEN svar. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd etter å ha kørt bil nesten 20 mil t/r og butikken var stengt/eller at varen ikke var der ! Mer sint.En helg til uten skjermkort,(jo jeg har annet å gjøre også, ikke bare data)

 

-11.02.02 varen ikke annkommet. Ringer Topline fikk til slutt svar av Ivar.? feil på deres linje hele helgen.ok da! Men det var skjedd en "feil" og han mente at kortet skulle vært sendt! (enig i det ja) Men i allefall skulle han sende det i dag pr. "Express over natten", slik at det kunne være klar til henting hos posten 12.02.02 ca kl 07:00-09:00.. ok tenkte jeg med et lite fornøyd smil. Endelig... lys i tunnelen !! :smile:

 

-12.02.02 kl 10:00 ringer mitt lokale postkontor for å bekrefte om jeg hadde motatt noen oppkrav/express ? NEI dem kunne ikke se noen pakke til meg. Ringer Topline ca Kl 10:15 å lurer pent på hva som har skjedd ?

Fikk svar fra godeste Ivar: "pakken var sendt men han kunne ikke spore den opp" samtidig som han bedyrer at den ble levert fra Topline.no ca kl.16:00 i GÅR. Ba igjen om et postforsendelse nr, fikk da til svar: "sitter du online nå ? JA det gjør jeg ! ok sender "NÅ" sa han. (spørsmål? Fikk jeg mail fra han ? (NEI) (begynner å bli litt paranoid, så jeg sender en mail til meg selv for å sjekke at mailen min virker, (Fikk jeg mail fra meg selv? JA!

 

-12.02.02 kl 11:30 (Begynner nå å merke "sint" presset men behersker meg 100%)når jeg snakker med Ivar igjen, nei han finner ikke pakken... bla bla bla. Under alt bla bla snakket fikk jeg nå et postforsendelse nr. muntlig (elsker 18 sifrete ref.tall pr skurrete tlf linje) ..Endelig etter 12 ogenhalvdag (hehe fy f***!) sjekker derfor regelmessig med ca 20min. intervaller posten sin "nettspor" for å hente pakken snarest hvor enn den er her i verden....

klokka blir fort 16:00 og posten stenger snart, jeg har gitt opp å motta noe skjermkort i dag også... Prøver fortvilet å ringe Topline som siste "sprell" i dag,men det er opptatt HELE tiden har ringt sikkert 30 ganger på enogenhalvtime.. phuhu.

 

-12.02.02 kl. 19:00 slapper av litt og sjekker "nettspor" igjen. YESSS det skjedde noe som skulle ha skjedd for 10 dager siden:o " 12.02.02 kl 17.15 INNLEVERINGSREGISTRERT 0024 OSLO"

veit ikke helt om jeg skal grine eller le:-? men omsider er pakken da 1.st gang registrert hos posten ca 25 timer ETTER at den angivelig skulle vært levert. ??

 

 

"Vi i Topline takker for din bestilling og forsikrer deg samtidig om at varen vil bli effektuert og sendt snarest."

 

OG en MULIG kaktus til POSTEN for sin service på prioriterte EXPRESS over natten levering !

(ps. tipper at en viss postmann faller bort i morgen) (bank i bordet)

 

 

-Hva skjedde hvor? Eller kansje, hvor skjedde HVA?

-betale for frakt ? rimelig urimelig!

-overlater ettertankene til alle som gidder å lese alt dette..takk.

 

 

Hilsen sten.o.o forhåpentligvis snart eier av et nytt GF kort:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestillte ett ATI 8500 kort den 22/1.

Intet hørt intet sett selv etter utallige hendvendelser. "Held på å bli toilatt"

Dette er første gang jeg skal prøve og snekkre opp en pc på egen hånd,har alle delene jeg trenger for å starte byggingen men har venter på det ***** ATI kortet siden 22/1----Topline suck's

Lenke til kommentar

Har hatt det samme problemet som du har, jeg bestilte et Daytona Geforce 3 TI200 64mb RAM den 19. Januar, tiden gikk og fikk det ikke. Jeg ringte inn og de skulle rette det opp til den 2.feb, de beklaget seg og også meget, og fikk 128mb RAM i stede for 64mb. Nå er det den 24 feb og har ikke sett noe til skjermkortet! Dette gjør meg meget sint, har ringt dem også 2-3 ganger daglig uten svar. Er det ikke noe vi kan gjør? har vi ikke visse rettigheter når vi bestiller? og når de lover ting, bør de ikke holde det? SINT SOM F***! Topline.no er noe bullshit!@# argh

Lenke til kommentar

*glad jeg aldri bestillte fra dem*

 

Forige jeg hadde problemer med var multicom, men det er sånn som skjer og det var bare snakk om 2 dager delay.

 

Jeg kan anbefale multicom på det varmeste også. De svarer fort på mailer om du lurer på noe angående varen (varene) og forsendelse.

Lenke til kommentar

Hehe...

Bestilte GeForce kortet derfra selv jeg... Gjorde det på natt til lørdag, de ringte mange ganger (hadde ikke på lyden) helt til jeg merka det på Mandag og sa de ikke hadde fler igjen. De tilbø meg et radeon 8500le kort til samme prisen. Jeg takket ja, og mannen i telefonen sa han var på vei til Oslo og lurte på om han skulle komme innom, kortet kom på døren innen en halvtime, og jeg slapp transporteringsavgift!!!!

Viste seg til og med senere at jeg hadde fått en bedre versjon av kortet enn le!!! :grin: :grin:

 

Hilsen en fornøyd Per

Lenke til kommentar

Hvorfor kjenner jeg meg igjenn i de forrige innleggene mot topline(ti200 128mb)?

Bestilte vel 10.01 eller noe sånn, og først nå, etter at de har sendt NY pakke(fordi de forrige "forsvant")to-tre ganger, virker det som om det skal komme i morgen(29.02). De skylder på posten, og posten har visst tatt på seg skylden for forsvinningsnummernene, men topline får kaktus på grunn av elendig kundebehandling(du SKAL få det i morgen, osv...)

Lenke til kommentar

WEBSHOPPER jeg vil anbefale er :

http://www.flexi-data.no (Norekforhandler) de har BEDRE priser en komplett.no og MYE bedre kundeservice !

Mye bedre dokumentasjon på varene og slikt også !

Papirene henger sammen istedenfor å få MASSE løsark som man får på komplett.no !

En annen er PSDATA.no ! de er en VELDIG bra webshop!

Bedre kundeservice kan man ikke få tak i !

 

De dårlige webshoppene : Komplett.no, dyrt og DÅRLIG kundebehandling. Datorbutiken.no, prøver og legge skylden på deg uansett hva som er galt. Og Multicom ! de tar INGEN varer i retur. de sier at man må sende dem til produsent for garanti ! Det har de vel ikke lov til ? De er pliktig til å gi garanti sålenge de selger varen ? ikke sant ? 1 år eller.no ?

Men de siste er VELDIG "crappy" webshops ! de andre lever/bytter/gir ny uansett hva som er galt. Det kaller jeg BRA kundeservice !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...