johoe Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg skal på jobbitervju på tusenfryd om en uke, og de sa at man trengte å ta med karakterkort, men jeg har masse fravær, så jeg lurte på om vis jeg hadde fake kortet, er det noe mulighet de finner det ut på ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg anbefaler på det sterkeste å IKKE bruke fake-kort. Mener det er strengt ulovlig.. Lenke til kommentar
johoe Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Men er det noen måte de kan finne det ut på. Det skal se heelt ekte ut. Lenke til kommentar
johoe Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg tenkte om kansje noen som har vært på tusenfryd på intervju vet om de skjekker det noe spessielt Lenke til kommentar
rankine Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er det mulighet for at de kan finne det ut? Du har jo nettopp lagt ut planene dine på et offentlig forum. Hvordan vet du at de ikke sitter her og leser? 1 Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dokumentfalsk er betydelig straffbart. Ole Lenke til kommentar
Arbeidssøkende Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg ville ikke lagt så mange tenker i det. Det er ikke alltid at arbeidsgivere tenker så nøye over det med fravær. Ofte tar de mer hensyn til referansene dine. Mange er også klar over en blir lei skolen og dermed ikke har så stort engasjement for den... Uansett ville jeg ikke prøvd å tulle med kortet, det kan ødelegge veldig mye for deg i fremtiden. Lykke til Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dokumentfalsk er straffbart. Så ingen vits i å diskutere det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg