Jentungen2 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Glad i Bildet er fjernet. Beskrivelse: Med fokus på nese og ikke på øyne vet jeg at bildet faller igjennom, men ville veldig gjerne ha med ett bidrag på temadagen alikevel :-) Det var en utrolig urolig fotomodell denne firbente :-) Har liten erfaring med denne type bildetaging, har likt meg best ute i landskapene så langt. Kanskje har dere noen tanker om det øvrige i bildet som dere vil dele med meg, enten på godt eller vondt, så hører jeg gjerne om det :-) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Synes du får frem "kjærlighet til våre husdyr" på en fin måte, J2 ! Det er vel ikke så mye jeg kan komme med av konstruktiv tilbakemelding annet enn å kanskje kunne tatt et bilde med mere hengivenhet fra hunden. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Synes du får frem "kjærlighet til våre husdyr" på en fin måte, J2 ! Det er vel ikke så mye jeg kan komme med av konstruktiv tilbakemelding annet enn å kanskje kunne tatt et bilde med mere hengivenhet fra hunden. . Takk for tilbakemeldingen og du har nok ett godt poeng der, Birger Her er det nok mest `bestemor` som overøser sin kjærlighet Endret 21. januar 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 flott bilde av kjærlighet,klarer ikke bestemme meg for hvilket jeg likte best,de er så bra begge to,tusen takk for ditt bidrag til temadag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg