Laila - Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Skriften på veggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Lyst å trivelig inne på denne doen, J1 Jeg tror nok Pippi skulle våge seg på et vannklosset og ville nok elsket denne. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Lyst å trivelig inne på denne doen, J1 :)Jeg tror nok Pippi skulle våge seg på et vannklosset og ville nok elsket denne. Takker Birger;) Ble plutselig litt pinlig berørt - oppdaget at jeg må ha vært helt i min egen verden --- hehe... tema er kjærlighet og så er det et bilde av en do som lyser mot en Hva må en vel tro ? Må være Lindgrens magi som har blitt kastet over en 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 he he...denne var det humor i og fantastisk lys du har fått til her,vet ikke om du har redigert på noen spessiel måte men jeg likte dette godt og kunne aldri forestilt meg at en do kunne bli så fin,tusen takk for ditt bidrag til temadagen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) he he...denne var det humor i og fantastisk lys du har fått til her,vet ikke om du har redigert på noen spessiel måte men jeg likte dette godt og kunne aldri forestilt meg at en do kunne bli så fin,tusen takk for ditt bidrag til temadagen Hei og takk Jeanette Har ikke gjort så veldig mye. Har brukt Lightroom4, og dratt ned på Clarity, noe som ga effekten av mykere kanter. Har ikke brukt blitz - det var spotter i taket og ganske nymalt. Lyset :Tror at skåler og servanter reflekterte lyset - noe som gjorde at lyset ble dratt mye utover , sånn at det som for eksempel det hvite feltet utenfor porselenet på doen lyser opp. Tror, som vanlig Ha en fin uke Endret 22. januar 2013 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Skriften på veggen Beskrivelse: Skriften på veggen – kjærlighet? Tenkte det kunne passe til tema , - kjærlighet til Astrid Lindgren, utfordringer, livet,,,,,, hva vet jeg ? Om det i det hele tatt er kjærlighet til, men kanskje bare av kjærlighet? Men masse positiv energi. Har drømt lenge om å ta bilde av akkurat denne doen – hjemme hos en venninne av meg. Når jeg går inn og skal sette meg ned så blir jeg løftet opp …. Og for alle som har opplevd gamle utedoer med plakater, dikt og skrifter og drømmer og alle drømmereiser,,,,,, et sted for drømmereiser denne nye doen her også Link til bildesiden ja, her får man lyst og sitte med en bog en stund og jo, kærligheden finnes skam, bare vent Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Skriften på veggenBeskrivelse:Skriften på veggen – kjærlighet?Tenkte det kunne passe til tema , - kjærlighet til Astrid Lindgren, utfordringer, livet,,,,,, hva vet jeg ? Om det i det hele tatt er kjærlighet til, men kanskje bare av kjærlighet? Men masse positiv energi. Har drømt lenge om å ta bilde av akkurat denne doen – hjemme hos en venninne av meg. Når jeg går inn og skal sette meg ned så blir jeg løftet opp …. Og for alle som har opplevd gamle utedoer med plakater, dikt og skrifter og drømmer og alle drømmereiser,,,,,, et sted for drømmereiser denne nye doen her også Link til bildesiden ja, her får man lyst og sitte med en bog en stund og jo, kærligheden finnes skam, bare vent Takker Leif Ja det er kjærlighet overalt, i det store og det små, og på de utenkeligste steder, må bare kjenne den igjen og la den slippe til :=) Fint å se deg her igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg