Kurt Lekanger Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har du fått med deg alle nyhetene og testene fra uken som gikk? Sjekk ukens viktigste saker Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Mange av linkene deres sender meg som oftest til Amobils forside igjen (i dette tilfellet, linken til ZTE Blade III testen) . . . Er dette et problem dere jobber med? Lenke til kommentar
user-293510 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg kan ikke se Blade III Testen,Linken sender meg til Forsiden. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Beklager - testen av ZTE Blade III ble ikke ferdig før helgen, derfor fungerer ikke linken. Vi glemte å fjerne linken fra denne samleartikkelen da den ble lagt til autopublisering fredag ettermiddag. ZTE Blade III kommer i løpet av mandagen, det gjenstår ennå litt før vi er 100 % fornøyde. :-) Beklager dette - men den som venter på noe godt osv. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg