omarsbok Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hei! Jeg har en Dell Vostro 3550 og jeg vil gjerne bytte skjermkort. Spiller mest heroes of newerth og jeg lurte på hvilket skjermkort jeg må kjøpe. Selvfølgelig et skjermkort som passer. Takk Lenke til kommentar
Pius Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Nå er jeg kun 99% sikker på dette, men Vostro modellene pleier å ha Integret GPU som følger med Intel Core iX prossesorene, og disse er mulige å bytte ut. Men ytelses forskjellene vil være minimale ifh. kostnadene, spessielt hvis spillene ikke er CPU intensive. Det beste vil nok være i å investere i en ny laptop. Det er mye man kan bytte ut på en laptop, men CPU og spessielt GPU er ganske vrient å skifte ut. Spessielt med kraftigere varianter, da det kan hende kjølesystemet ikke var designet for det og vil føre til over oppheting. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Tror det er liten sjanse for at det er mulig å bytte skjermkort på laptopen din, noen modeller har den muligheten men utvalget er begrenset selv der. Det beste er nok desverre å få en kraftigere modell. Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Takk for svar Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Generelt sett er det ikke mulig å bytte skjermkort (GPU) på bærbare. Det finnes unntak, men jeg antar at Vostro fortsatt er en bedriftsmaskin. Et raskt søk på nettet bekrefter vel at denne maskinen har som de fleste andre bærbare maskiner, har loddet gpu rett på hovedkortet. Så alternativet ditt er enkelt, vær fornøyd med det du har, eller kjøp ny laptop med kraftigere skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå