BiosFlasher Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Trenger en ftpd hvor jeg kan justere båndbredden (totalt og individuelt per bruker) uten at brukere må logge inn på nytt for at endringen skal begynne å virke. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 glftpd har en slik funksjon. du bare logger inn på ftp'en sin som siteop og skriver site change <bruker> max_dlspeed <fart> mange kommer sikkert til å skrike AWWWPLZCLOSEDSOURCE!!!%")"#"&=?!"(/# siden jeg nevner glftpd. glem nå dem. glftpd er en av de bedre ftpd'ene uansett. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 AWWWPLZCLOSEDSOURCE!!!%")"#"&=?!"(/# :wink: Men helt alvorlig, ikke kom borti glftp med en ildrake engang! Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 AWWWPLZCLOSEDSOURCE!!!%")"#"&=?!"(/# :wink: Men helt alvorlig, ikke kom borti glftp med en ildrake engang! da antar jeg at du vet om en like bra ftpd som kan begrense båndbredde pr. bruker on the fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå