Gå til innhold

Veien til gode svar på hw.no

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ThomasM: som sagt ovenfor, du bryter selv første regel..

Ellers er jeg enig, men det skal være sagt at det sporadisk hender at folk stiller spørsmål med en hyggelig tone fullstendig i henhold til de punktene du har satt opp, men hvor man i overvekt får søppelkommentarer tilbake.

Mange av brukerene som har gjort seg til beskyttere av dette forumet har definitivt mye å fare med, men en del av dem burde feie for sin egen dør før man går løs på andres! Det er mye dobbeltmoralisme til tider her inne.

Lenke til kommentar

ThomasM: Jeg er enig med at dårlig opptreden fra spørsmålsstiller er et problem. Men jeg er ikke enig med at dårlig oppførsel fra svarer vanskelig kan gjøres noe med! :

selvsagt, det er mange som får søppel slengt i trynet selv om de gjør alt rett, men det er vanskelig å gjøre noe med akkurat det.

Uansett om det er flåsete spørsmål eller flåsete svar, så er det et problem, likestillt også etter min mening. Den som føler seg truffet av dette burde ta seg sammen, vise folkeskikk og vanlig høflighet, så hadde vi kanskje sluppet tråder som dette.

Lenke til kommentar
Det meste/alt dette står jo forsåvidt helt klart i retningslinjene for forumet.

Og hvor mange tror du leser retningslinjene før de poster her? Yderst få, sier jeg deg... Ellers hadde vi ikke hatt 2000 stengte tråder daglig med topic "HJÆÆÆÆLP!!!!111enenen". ;)

De som ikke leser retningslinjene og bare poster, vil vel neppe lese her heller.

Bryr de seg ikke så bryr de seg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...