The_Saint Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Hei. Lurer på om noen her vet en måte å få to lydenheter til å fungere samtidig i Windows 7 Ultimate 64bit. Saken er at jeg liker å se på film / serier når jeg er ute å reiser. Noen ganger er min samboer også med og da kunne vi tenke oss å benytte oss av to headsett på laptopen samtidig. Jeg pleier å bruke Logitech G930. (Som har eget USB lydkort.) Mens min samboer gjerne vil benytte seg av Turtle Beach PX21. (Som har 3,5mm plugg + USB lydkort.) Problemet er at jeg ikke får satt lyden til å spille på begge headsettene samtidig i Windows. Må sette den ene som standard enhet og da kobles den andre ut. Noen som har en løsning på dette? Gjerne softwar baserte. 3,5mm adapter er ikke mulig siden Logitech G930 kun har USB. Er heller ikke ønskelig å kjøpe andre headsett siden vi er fornøyde med disse. Setter pris på alle innspill! Endret 19. januar 2013 av The_Saint Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Etter å ha irritert meg nok så fant jeg løsningen på dette selv... Om flere lurer på hvordan å bruke to lyd kilder samtidig så kan du gjøre følgende: -Høyre klikk på volume iconet på oppgavelinjen. -Trykk på alternativer for volumkontroll. -Huk av for de enhetene som ønskes brukt -Voila du har lyd i alle enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå