-Gabriella Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Hei. PC-en min ble sendt på reperasjon, men de som skulle fikse den klarte dessverre å ødelegge den. De foreslo at jeg burde skaffe meg en HP ProBook 6570b, er det noen som har noen erfaringer med denne? Jeg vil at min nye PC skal kunne spille spill som minecraft og skyrim. Jeg bruker også twitch.tv og har lyst til å begynne å streame selv, så fint med en PC som kan takle mye på en gang. Jeg har ikke så mye peiling på PC-er, så tips om den de anbefalte eller tips om andre bærbare PC-er til samme prisklasse blir jeg veldig glad for. EDIT: Vil ha minst 15,6 " Endret 19. januar 2013 av -Gabriella Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Bryr du deg om design/tykkelse? (Og nei, ikke kjøp den HP'en. Den er ikke kraftig nok, og koster jo mye! Denne her er bedre enn den, og koster 6000: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=761537 ) Endret 19. januar 2013 av iFire Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 http://www.multicom.no/Xishan-W350E-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i5-3210Me-8GBe-500GBe-GeForce-GTX-660M-2GB-GDDR5e-BTe-HDMIe-USB3e0e-nVIDIA-Optimuse-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c/p10620636 Får du pengene tilbake eller må du handle pc hos di som tok knekken på den.. Styr unna den HP^en... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 http://www.multicom....t-p/c/p10620636 Får du pengene tilbake eller må du handle pc hos di som tok knekken på den.. Styr unna den HP^en... Prisen på PCen + 1000kr, dessverre Kommer uten OS! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Prisen på PCen + 1000kr, dessverre Kommer uten OS! 6500,- + 750 kroner for Win 7, mindre for Win 8. Det mener jeg er å betrakte som samme prisklasse - og dessuten uansett et mye bedre kjøp enn Asus'en du foreslo, dersom spill som Skyrim o.l er i ambisjonene. Det er stor forskjell på ytelsen i et GTX 660M kontra GT 635M. Skjermoppløsningen er høyere også. På den annen side er det quad-core prosessor i Asus'en, som passer bedre for multitasking. Det beste kjøpet i forhold til trådstarters ønsker, vil etter min mening være denne: Samme som Multicom'en som allerede er foreslått, men med Core i7-3630QM prosessor. Her får man både i pose og sekk, uansett om man må plusse på utgiften til OS eller ikke. Men spesielt gunstig blir det jo selvfølgelig om man har OS fra før. Xishan W 350 har plass til 2 harddisker, så dersom man senere kjøper seg en SSD og putter inn, har man fart og ytelse for penga som ingen andre kan hamle opp med. Endret 20. januar 2013 av thomit Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 6500,- + 750 kroner for Win 7, mindre for Win 8. Det mener jeg er å betrakte som samme prisklasse - og dessuten uansett et mye bedre kjøp enn Asus'en du foreslo, dersom spill som Skyrim o.l er i ambisjonene. Det er stor forskjell på ytelsen i et GTX 660M kontra GT 635M. Skjermoppløsningen er høyere også. På den annen side er det quad-core prosessor i Asus'en, som passer bedre for multitasking. Det beste kjøpet i forhold til trådstarters ønsker, vil etter min mening være denne: Samme som Multicom'en som allerede er foreslått, men med Core i7-3630QM prosessor. Her får man både i pose og sekk, uansett om man må plusse på utgiften til OS eller ikke. Men spesielt gunstig blir det jo selvfølgelig om man har OS fra før. Xishan W 350 har plass til 2 harddisker, så dersom man senere kjøper seg en SSD og putter inn, har man fart og ytelse for penga som ingen andre kan hamle opp med. Jeg anbefalte ikke, men bare sa at den var bedre. Den har ganske bra byggekvalitet, helt greit tung/tykkelse, men skjermen og grafikkortet er dårlig CPUen er et stort pluss!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå