rufs Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Noen som har erfaring med Iberia her? Samme klasse som KLM og Lufthansa på langdistanse? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg fløy med Iberia fra England til Brasil for en del år tilbake. Har vel egentlig ikke noe særlig negativt å komme med. Et av de bedre flymåltidene jeg har hatt, og selve reisen var både stille og komfortabel. Det hadde vel kanskje mest med medpassasjerene å gjøre, men... Hadde til og med god beinplass, jeg er 193 på sokkelessen. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Ok, høres bra ut, de var en del rimeligere enn de andre mere kjente flyselskapene. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Uff da: http://e24.no/utenri...streik/20330299 Håper det ikke er halvt uti mars... Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde 2x fjortentimere med Iberia i høst, og har aldri hatt en så ubehagelig flytur. Knærne mine var i konstant press mot en eller en annen hard del av setet foran uansett hvilken sittestilling jeg prøvde. Da er det bedre på klm. Lenke til kommentar
rufs Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Da ble det KLM i stede, de hadde billetter billigere enn Iberia for en eller annen grunn. Muligens en kampanje gående. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hvis du drar med KLM, prøv å oppgrader til economy comfort. Det koster gjerne noen hundrelapper, og er vel verdt prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå