l_man Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hei! Jeg har en WD Elements 1Tb externdisk som har funket fjell, men nå en dag i denne uken har jeg ikke fått liv i den, jeg kobler den til maskinen så lager maskinen(e) lyd at en enhet er koblet til, men finner den ikke under "min datamaskin" Eller under diskkontroll. Har prøvd å koble disken til 3 forskjellinge Pcer + Ps3 Jeg har masse feriebilder og mye rart på disken som man alltid har på en disk som ikke vil fungere xD Har noen forslag til hva man skal prøve? Har prøvd disken på Win Xp pro, Vista og Win 8 som jeg bruker nå.. Takker for forslag og svar Ha en fortsatt super kveld Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Kommer den opp i BIOS? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hva lager lyd? Maskinen din eller disken? Hvordan lyd? Får du feilmeldinger? Har du sett i disk management om du finner disken der? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Maskinen lager lyd på at en enhet er koblet til. Disken har aldri blidd misbrukt xD Den står på en fast plass så den lager ingen ulyder. Har prøvd disk management, men finner den ikke der. Skal teste bios ASAP!, har ikke tenkt på det Om flere forslag så Rop ut xD Lenke til kommentar
l_man Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Fikk ikke opp disken i bios heller Disk mangement fikk jeg den heller ikke opp i What 2 do? Kast disken i veggen? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå