Gintoki Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Hey, Jeg har nå aktivert D2 på battle.net profilen, lasta ned klienten og installerte den, men jeg kommer ikke lengre enn det, pga jeg får denne erroren hver gang jeg starter psillet.. Skjermen blir svart, så kommer meldinga i bakgrunnen med det som står i tittelen.. Åssen får jeg fiksa dette? Endret 19. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har du prøvd å googlet den error meldingen? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Jepp, men fant ikke så mye nyttig.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hva om du reinstallerer spillet til en annen plass på harddisken? lag feks ei "Diablo II" mappe på "C:\" - Fungerer fint her i Windows 8 iallefall. Kjører det i window mode. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg skal ikke ha spill på C da den kun er til OS og programmer. Spill har jeg på en egen 1tb caviar black. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har du prøvd å kjøre det som admin? Prøvd forskjellige compatibility (xp/vista)? Alle drivere er up2date? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Har du prøvd å kjøre det som admin? Prøvd forskjellige compatibility (xp/vista)? Alle drivere er up2date? Admin hjalp ikke. Prøvde vista, da gikk spillet svart, og så avslutta den uten noe error og flytta alle vinduene til den 3 skjermen prøvde xp, fikk da samme melding som win 7. Samme med win 98. og alle drivere er oppdatert. Endret 20. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Last ned den seneste patchen til diablo II manuelt her. Installer den som admin. Når du har gjort dette kjører du Video Test programmet som ligger i samme mappen til Diablo II, når denne er ferdig velger du Direct draw 2D isteden for Direct 3D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå