Lord Britishface Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det er jo ikke så mange grunner til å like det -- jeg kan bare komme på to: 1. du har ikke hørt noe annet 2. du liker å tilfredsstille deg selv til musikkvideoene og liveopptredenene Lenke til kommentar
JDC Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Det var jo ganske stor diskusjon om Kpop i starten, men også ble det stille Det er jo ikke så mange grunner til å like det -- jeg kan bare komme på to: 1. du har ikke hørt noe annet 2. du liker å tilfredsstille deg selv til musikkvideoene og liveopptredenene Altså det du skriver beviser bare din iq på 0, du er så inkompetent, jeg hører på mye annet enn Kpop og hører ikke alltid på musikkvideoene og hvertfall ikke liveopptredene* skrives det faktisk GG Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Altså det du skriver beviser bare din iq på 0, du er så inkompetent, jeg hører på mye annet enn Kpop og hører ikke alltid på musikkvideoene og hvertfall ikke liveopptredene* skrives det faktisk GG opptredenene opptredene Godt forsøk. 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 opptredenene opptredene Godt forsøk. Det viser jo din sosiale kompetanse og fritiden din. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hvis du faktisk ønsker at folk skal delta i tråden din så kan det være en idé å ikke skjelle ut enhver som lufter sin mening. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Tråden stenges da den har utartet i personhets. En del innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg