Gå til innhold

Noen som er glad i Kpop? Kom med tips og forslag

JDC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kalle trot k-pop vil jeg ikke si er misbruk, for det er jo bokstavelig talt det det er.

Men jeg lurer egentlig mest på hva slags venner du har, som hører på trot og k-pop.

Lord Britishface, hva er egentlig problemet ditt? Vis du hater Kpop, så er det ingen som tvinger deg til å kommentere her, du kan bare stikk. Hvor er du egentlig i fra forresten? siden du har en slags japse på bildet ditt og du hater Kpop.

Lenke til kommentar

Aldri vært storfan av Bigbang, men liker noen låter (Fantastic Baby, Tonight). Er mer fan av G-Dragons solo-eskapader (f.eks Heartbreaker-albumet).

Selv har jeg hørt ganske så mye på DBSK (og dets avarter, "nye" DBSK og JYJ). En meget talentfull gjeng som har mange gode låter, til og med de "fabrikkproduserte" låtene fra SM.

Kan vel heller ikke nekte for at "hits" fra Super Junior o.l. går upåaktet hen, men det er heller pga at de er fengende/catchy. :wee:

Lenke til kommentar

Du vil få langt, langt mer respons i tråden om du prøver og starte en diskusjon. Det er absolutt ingen som gidder å følge med i en tråd der hvor en person ikke gjør noe som helst annt enn å poste videoer. For all del, post videoer, men prøv gjerne og få i gang en diskusjon og.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...