TMB Skrevet 19. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2013 Hei. Hvor kan jeg kjøpe meg en enkel stilongs? I en vanlig klesbutikk eller på nett. Eneste stedet jeg har sett er på XXL tror jeg det var men det var sånn sportsutgave som kosta 500kr eller noe. Trenger bare en vanlig en. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Vil anbefale sportsbutikkene og stilongsene de selger der. Dog så var den du så på ganske dyr. Har selv et par fra Devold som jeg er veldig fornøyd med. Tror jeg gå imellom 300 og 400 kroner. Veldig god kvalitet, og tåler mye bruk og mange vask. Men vet at Dressmann selger stilongser til gode priser. Da både i bomull og merinoull (som jeg vil anbefale). Tror det er 300 kroner for den i merino Endret 19. januar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2013 Liker superundertøy og varme ullsokker fra Devold godt. Pleier å få det til jul. Lenke til kommentar
charlesgoodyear Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Definitivt Sparkjøp. Ull er ull. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 ost er ost Lenke til kommentar
charlesgoodyear Skrevet 26. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2013 Troll er troll. Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Sport1, intersport og de alle forskjellige sportskjedene kjører jo masse tilbud på kjente merker. Da en masse superundertøy. Både overdel og underdeler, og hele sett fra 150-199 kroner og oppover. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå