Olesb Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Jeg har netopp kjøpt meg nytt hovedkort, ASUS Maximus V Formula, Socket-1155 Etter det har ikke skjermkortet fungert. Viftene går, men jeg får ikke opp noe bilde på skjermene jeg kobler i. Koblet en skjerm til hovedkortets hdmi port og det fungerer. Noen som vet hvordan jeg får skermkortet til å fungere? Endret 19. januar 2013 av Olesb Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har du forsøkt ulike PCI-e-porter? Går utfra at begge strømkablene til kortet er satt i, og alt rundt det er sjekket... Noen mulighet for å teste kortet i en annen maskin evt.? Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Har du forsøkt ulike PCI-e-porter? Går utfra at begge strømkablene til kortet er satt i, og alt rundt det er sjekket... Noen mulighet for å teste kortet i en annen maskin evt.? Har prøvd alle pci portene, strømkablene er i. Prøvde et annet kort og da får jeg opp bilde. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vanskelig å si hva det kan være. Hadde samme problem med mitt XFX5870, og endte med at jeg måtte sende det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå