theteg Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hei, jeg trenger noen tips til hvordan spill jeg kan laste ned til brorer min, han er 8 år og har tatt over gammle pc'en min, men liker egentlig ikke at han spiller på nettet, siden det er massevis av skytespill på barne sider. Jeg vet egentlig ikke om så mange barnespill at det gjør noe, så derfor spør jeg dere Ps, kan ikke være spill med våpen i. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Minecraft Rayman Origins Euro Truck Simulator 2 Lego Lord of the Rings ( eller andre Lego spill ) 3 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Sonic 4 episode 1/2 Episode 2 har også local COOP 1 Lenke til kommentar
theteg Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Det er foresten en gammel hp laptop han har, så den kan ikke kjøre så mange spill som er ny, kan jo kanskje skrive spec'sn til den. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Husker jeg spillte Quake 1 og 2 når jeg var på den alderen.. Var jo ekstremt skummelt til tider.. Men ja, som nevnt over, Minecraft er vel saker? Evt Elma (ElastoMania) Brukt syklig mange timer på det der.. IcyTower er vel også en slager. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Trackmania burde funke også.. 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 thomas was alone fint lite spill 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Gå for en skikkelig klassiker med Flåklypa-spillet! 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kunne vært en fordel om du sa hva slags spill broren din liker å spille. Om du får anbefalt en masse spill i sjangere som han ikke liker, så er veien i alle fall kort til å ville spille skytespill når man er på den alderen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ps, kan ikke være spill med våpen i.Hva mener du egentlig med våpen? Skjønner jo at du ikke vil ha det åpenbare som pistoler, gevær osv, men hva med spill som Settlers og Civilization? Begge har absolutt våpen, men de er ikke akkurat voldelige. Samtidig har noen foreslått å skattelegge spill med voldelig innhold, og nevnte blandt annet The Sims 3. (http://www.pressfire.no/nyheter/PC/6394/Vil-skattelegge-The-Sims-3-for-voldelig-innhold) Jeg ønsker ikke å starte en diskusjon om vold i spill, men bare å vite hvor grensen går. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Som nevnt over: Rayman Origins! Det kan jeg anbefale på det varmeste! Endret 22. januar 2013 av BornInNorway81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå