Stig92 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hvis jeg kjøper et skjermkort med grensesnittype 8x, funker det på mitt hovedkort som bare støtter opp til 4x (selv om jeg bare får 4x ytelse da...)? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det finnes ingen ytelsesforskjell på AGP 8x og 4x, så du kan trygt kjøpe et slikt kort til hovedkortet ditt. AGP 8x er en markedsgimmick Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 dagens graf kort har ikke behov for mere enn 4x agp, men skal du bruke agp 8x må hovedkortet støtte det. du taper ikke noe ytelse på å ha ett 8x agp graf kort kjørende på 4xagp på ett 4x agp hovedkort heller. nå tenker jeg du ble forvirra . Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det er en forskjell JO, men om dette er "synlig" er en helt annen sak Forskjellen er kun teoretisk og med mange tall. I praksis så er det ingen synlige forskjeller mellom 4 og 8x agp så du kan helt trygt kjøre 8xagp skjermkort på 4x agp hovedkort uten å være redd for at hovedkortet blir en flaskehals :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå