AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Førstkommende fredag skal jeg og familien dra på hyttetur til Beitostølen sammen med to andre vennefamilier. Dette er noe jeg overhodet ikke har lyst til av årsaker jeg helst ikke vil nevne. Jeg er ikke myndig ennå, men blir altså tvunget til å bli med. Dette høres sikkert ut som en ubetydelig bagatell, men dette er noe jeg kommer til å grue meg til hele neste uke. Jeg bare lurer på om foreldrene mine har rett til å tvinge meg til å bli med på noe jeg ikke har lyst til? Kan de ikke bare la meg være hjemme alene? Jeg har vært det før. Mange ganger. Anonym poster: b86bb92cd8f50a0709aa22a80b776e0f Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 De kan tvinge deg. Husker selv jeg var med på masse sånt drit jeg egentlig ikke ville. Trikset er å late som du skal noe annet viktig, som har vært planlagt lenge. Det funker vertfall innimellom. Gled deg til du blir myndig, har ikke vært på ferie på 3 år .) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Noen ganger "må" man gjøre/være med på ting man ikke har lyst til. Er greit å lære seg det, så er bare å manne seg opp. Hatt det slik mange ganger selv. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) lol8? Endret 23. august 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Vet ikke hva grunnene er, men ja, de kan tvinge deg. Har det noe med de andre barna å gjøre, tidligere forhold? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Suck it up, og gjør det beste ut av det! Dette blir ikke den siste gangen du må gjøre noe du ikke har lyst til, uff livet er hardt. Lenke til kommentar
SnurreFisken Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Som de andre sier så er dette noe de aller fleste vokser opp med. Det er lite du kan gjøre med det, for å være helt ærlig. Dette var kanskje ikke responsen du ventet, men med mindre man skal begynne å spekulere i om det ligger et anspent/farlig forhold mellom deg og noen i ett av vennefamiliene, så virker dette bare som en helt vanlig ting de fleste av oss har måttet finne oss i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå