sdhild99 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hei, Har en drøyt 3 år gammel PC med følgende specs (se bilde): I løpet av de siste to ukene har maskinen begynt å fryse. Eneste vei ut er power/reset-knapp. Endringer: Oppgraderte til SSD i September 2012 Oppgraderte til 8 GB RAM Sommeren 2012 Tiltak utført etter siste krasj (18.01.2013): Oppgradert firmware til 5.03 på SSD Oppgradert NVIDIA skjermkortdriver Oppdatert Intel Chipset drivers til nyeste versjon Annet: BIOS har siste versjon (F6) Ingen feilmeldinger i Windows event logs Windows Memory Diagnostic Tool melder om ingen feil Alle oppdateringer fra Windows Update Microsoft Security Essentials scan rapporterer intet mistenkelig Jeg håper de tiltakene jeg har gjort vil gi positivt utslag. Men hva sier folket, er det mer trøbbel med SSD-disker er tradisjonelle disker? Dette er min første og har ikke så mye erfaring med dette. Ville vært trist å gå tilbake til 'gammeldags' HDD nå. Andre feilsøkingstips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå