medlem-124997 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Selv foretrekker jeg i hovedsak spill ala Red Dead Redemption, Skyrim, GTA etc hvor man kan "gjøre litt som man vil". (Xbox) Siden jeg radbrekker "kvinner kan ikke kjøre bil-myten" IRL føler jeg for å kræsje biler litt rundt i GTA. Andre jenter som gamer litt? Og i såfall hvilke spill? Merker det er en meget mannsdominerende hobby dette her.. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Lå blant 400 på topp i Undead Overrun på red dead redemption på ps3 sist jeg sjekket.. Så, ja, kan si at jeg er gamer litt. Elsket også the walking dead spillet, herlig opplevelse og som å se en lang film man deltar i selv. Journey er en av mine all time favorites. Herregud for ett vakkert, fantastisk, originalt spill. Ikke rart flere har kåret det til blant annet årets indie spill, og til og med årets spill. Silent Hill er også absolutt herlig. De siste spillene har vært ganske skuffende, men jeg koste meg litt når jeg spilte gjennom Shattered Memories. Fahrenheit (også kjent som Indigo Prophecy) på ps2 er også ett av tidenes spill. De samme lagde Heavy Rain, som jeg også likte, men som ikke kan helt måle seg med Fahrenheit. Endret 19. januar 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Venter ikke du på neste Dead Island, Buffy? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Venter ikke du på neste Dead Island, Buffy? NEI! Første var så skuffende at jeg faktisk fikk grøsninger når jeg leste navnet Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg freaket ut av Dead Island. Undead Nightmare gikk bra, men Dead Island freaket meg totalt ut.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Dead Island var grusomt dårlig. Fatter ikke hvorfor så mange presterte å gi spillet så gode karakterer. Enspillerdelen var i tillegg totalt ubrukelig ettersom spillet helt åpenbart var laget for flerspiller online. Når man har respawnet 100 ganger mister man litt av overlevelsesfølelsen. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nå er jeg ikke jente, men spiller i en klan med tre jenter. Vi er ca 25 med i klanen og tre av disse er jenter, jeg har også 4 andre jenter i min venneliste som spiller samme spill som meg. Vi spiller counterstrike-condition zero(gammelt spill) og counterstrike-Global offensive. Vi spiller og har det moro samtidlig som vi snakker i teamspeak eller skype om det er nødvendig. Jeg vil anbefale deg å prøve å bli venner med alle jenter/damer du spiller med og forsøke å få dem inn i teamspeak, så vil dere etterhvert bli mange. Ønsker deg lykke til med å finne medspillere! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Dead Island var grusomt dårlig. Fatter ikke hvorfor så mange presterte å gi spillet så gode karakterer. Enspillerdelen var i tillegg totalt ubrukelig ettersom spillet helt åpenbart var laget for flerspiller online. Når man har respawnet 100 ganger mister man litt av overlevelsesfølelsen. Hadde så sykt høye forhåpninger til det spillet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hadde så sykt høye forhåpninger til det spillet. Samme her.. forhåndsbestilte det faktisk. Det var såååå fryktelig skuffende.. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Forhåndsbestlite jeg og. Traileren var jo sick. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Traileren til Dead Island var en emosjonell bløff. Spillet mottok mye negativ omtale for nettopp dette, så det overrasket meg å se at de lanserte omtrent samme traileren for Dead Island Riptide når det samtidig ryktes at det andre spillet blir veldig likt det første. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Spiller litt LoL, en sjelden gang cod, skyrim er for tiden mitt favorittspill. Er også veldig glad i haloserien. 1 Lenke til kommentar
Deathlyroze Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg spiller wow, lol og minecraft nå, men har mange spill jeg skal prøve ut når jeg har fått meg ny pc. Laptopen min holder på å dette fra hverandre haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå