Cuneax Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Har hele seks spillfigurer på toppnivå. Kinesisk bestefar har viet 8 år til World of Warcraft Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Er bildet av nevnte kinesiske bestefar eller? EDIT: Enten gikk jeg glipp av det ekte bildet på tidspunktet jeg postet, eller så var det ikke lagt til i artikkelen enda. Endret 20. januar 2013 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Er bildet av nevnte kinesiske bestefar eller? Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette. Endret 19. januar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hviss en måned er lang tid.. For det er så "lang" tid det tar å nå 90,ihvertfall viss du spiller hele dagen som denne mannen Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette. Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen. Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.< 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen. Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.< ? Hvordan klarer du å få det jeg skrev en "gretten tone"t? Eneste jeg gjorde var å påpeke noe. Dersom du leste det som gretten sier egentlig mer om deg. Endret 19. januar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Vet ikke helt hva poenget med artikkelen er, om det er ment å peke ut fyren som "stakkars gamle raring". Hadde det vært en 35 år gammel mann, ja, men når man ser hva mange pensjonister bruker dagene til, så blir saken litt annerledes Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette. Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen Det sto ikke illustrasjonsbilde der fra starten. 1 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvilket snakker du om? Stor bildet står det tydlig "Illustrasjonsbilde", mens den andre er av bestefaren. Hadde du trykket på "kilde", ville du har funnet ut dette. Rart. Det kunne jeg sverget ikke var der når jeg først kommenterte, men kan hende det bare glapp oppmerksomheten min når jeg leste artikkelen.Utover det må jeg innrømme at tonen din får deg til å høre gretten ut. Dårlig dag eller? <.< Du har rett. Det "ekte" bildet av bestefaren var ikke der når du skrev innlegget. Jeg så det hvertfall heller ikke. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 8 år han har spilt WoW, eller 8 år "game time"? Det er nemlig en betydelig forskjell. Jeg hadde til sammen rundt 100 døyn game time før jeg sluttet når Burning Crusade kom ut. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Har han 8 år gametime, altså /played har han vel spilt 24/7 siden det kom ut? Endret 20. januar 2013 av BigJackW Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg regner ikke med at han har 8 års game time, men at han har spilt aktivt i 8 år, sikkert gjennomsnittlig 8-10 timer til dagen? Helt årlig, når jeg ser hva andre 80 åringer finner på, så ser jeg jo nesten på dette som mer fornuftig.. Lenke til kommentar
Stigander Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 "For de som ikke er innviet i World of Warcraft, så tar det mildt sagt lang tid å komme til nivå 90" Det tar en 3-4 døgn, vil ikke si at det er sykt lang tid. 1 Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg ser ikke helt nyheten i dette, men dog..... Jeg kjenner selv en norsk bestefar som har spilt siden 2005 (ikke 24/7 ofc). Han ga bort 10 lvl 85 da 85 var max lvl, og har nå 8 på lvl 90 (hvis jeg ikke husker riktig feil), samt en del på lavere lvl's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg