Delvis Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Regner med det er svindel, men har aldri fått sånn på mobil før. Forstår ikke hvor de har mitt mobil nr fra. Det står at jeg har vunnet £ 75 000 000 i "Free lotto Uk" en referansekode, og at jeg skal kontakte en "John Graham" på en live.com epost-adresse. Det der er vel ikke noe vits å svare på antar jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Med mindre du faktisk nettopp har vært i UK i det siste og deltatt i et legitimt gratis lotteri som har en god forklaring på hvorfor de ikke har organisasjonsnummer, så nei Edit: spøk til side, det der er bare svindel, holdt deg langt unna. Ikke svar! Vet ikke hvor de har fått nummeret ditt fra, men med mindre du har skjult nummer er det ikke så vanskelig å finne tlf.nr på nummeropplysning på nett f.eks.. Endret 19. januar 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
thejots Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 vunnet 750 millioner ja, også sender dem en sms? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det er nok et forsøk på innsamling av epostadresser som er i bruk. Epostadresser type legit, altså - som har større verdi for spammere enn en hel haug med epostadresser som ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå