Abigor Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Krypering er og ein anna ting, Mega og Bitcasa brukar Convergent Encryption -> http://crypto.stacke...n-really-secure Hvis en webside skal tilby kryptering må det vel være https? Finnes det noe annet alternativ? MEGA regner jeg med blir like dårlig som tidligere forsøk. Holder meg langt unna slikt. Endret 18. februar 2013 av Abigor Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Hvis en webside skal tilby kryptering må det vel være https? Finnes det noe annet alternativ? MEGA regner jeg med blir like dårlig som tidligere forsøk. Holder meg langt unna slikt. "...som tidligere forsøk" Noen eksempler? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Vell Mega deler per dags dato alle filene dine ut i verden som default. Det er kanskje vanskeleg å gjette seg fram til eit hash, men med nok forsøk og forskjellige filer så vil nok ein dag skandalen koma. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Vell Mega deler per dags dato alle filene dine ut i verden som default. Det er kanskje vanskeleg å gjette seg fram til eit hash, men med nok forsøk og forskjellige filer så vil nok ein dag skandalen koma. Hva slags skandale? MEGA tar ned filer som ikke er lovlige. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Det handler ikkje om filer som er ulovlege, men filer som er private. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 "...som tidligere forsøk" Noen eksempler? Megaupload. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Megaupload. Megaupload fikk forespørsel fra FBI om å ikke ta ned ca. 20 ulovlige filer i forbindelse med en etterforskkning. Noen måneder senere ble siden tatt ned nettop på grunn av disse filene... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hvis jeg nevner tidligere forsøk i sammenheng med Mega så er det vel åpenbart at det er snakk om Megaupload? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2013 Hvis jeg nevner tidligere forsøk i sammenheng med Mega så er det vel åpenbart at det er snakk om Megaupload? Vel, hva du mener og hva du sier kan misforstås når jeg ikke forstår hva du mener med "like dårlig som tidligere forsøk". Regnet med at du da snakket om andre fildelingstjenester. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Da skjønner jeg. Nei jeg mente at Megaupload var ganske dårlig, og jeg regner med Mega også blir det. På tross av fancy reklamekampanjer med verdens største kjendier. Har aldri hørt noen kjendiser reklamere for de virkelig gode fildelingstjenestene. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Da skjønner jeg. Nei jeg mente at Megaupload var ganske dårlig, og jeg regner med Mega også blir det. På tross av fancy reklamekampanjer med verdens største kjendier. Har aldri hørt noen kjendiser reklamere for de virkelig gode fildelingstjenestene. Ja, er enig i at Mega ikke er fantastisk i bruk. Men vil si at i fremtiden blir den langt bedre, når den får støtte for mobil. Men for øyeblikket er den ikke kompatibel med så mye, så Dropbox og Google Drive fungerer bedre for meg. Men en upload på minst 1.4 MB/s er ikke forferdelig, med tanke på at min fart ikke er så bra (som mest sannsynlig er grunnen til at det gikk så tregt), og hele 50GB lagringsplass gratis, er utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå