Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Arsenal


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramires ligger vannrett før benet hans berører polakken. Det er jo klart og tydelig.

 

Så er det selvsagt dumt å sette ut benet da han gir Ramires mulighet til å hente frem broadway talentet sitt..

 

Helvete heller. Han tar jo beinet hans og drar med seg Ramires ned. Man ser det om man ser alle tre bildene som ble brukt i reprisen.

 

Jeg kan være enig i at han faller lett, men det gjør samtlige. Den eneste spilleren jeg har sett som ikke faller lett er Hazard. Noe Ashley DIve er det ikke. Ashley Diven går ut på å kaste seg så høyt opp som mulig.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

 

Han er Tottenham supporter, så ikke så rart...

 

Er han det?

Det visste jeg ikke! :p

 

Jeg er desverre gammeldags og stoler på at gutta i studio er relativt upartiske, Schau er vel også Spurs-supporter tror jeg og han skryter jo veldig av Arsenal titt og ofte.

 

Thorstvedt feide vel også inn at han er glad det ikke ble rødt, men stusset på det med tanke på regelboka.

 

6 Arsenal 22 9 7 6 40-26 34

7 Liverpool 23 9 7 7 40-28 34

8 West Bromwich 23 10 4 9 33-32 34

9 Swansea 23 8 9 6 34-27 33

 

Klarer vi topp 10 denne sesongen? Jeg har mine tvil.

 

Dere tok oss igjen i fjor, skal ikke se bort i fra at det skjer igjen.

Lenke til kommentar

Helvete heller. Han tar jo beinet hans og drar med seg Ramires ned. Man ser det om man ser alle tre bildene som ble brukt i reprisen.

 

Jeg kan være enig i at han faller lett, men det gjør samtlige. Den eneste spilleren jeg har sett som ikke faller lett er Hazard. Noe Ashley DIve er det ikke. Ashley Diven går ut på å kaste seg så høyt opp som mulig.

 

Nei han drar ikke med seg Ramires. Det er først kontakt da ramires ligger såpass at han har en hånd i bakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er han det?

Det visste jeg ikke! :p

 

Jeg er desverre gammeldags og stoler på at gutta i studio er relativt upartiske, Schau er vel også Spurs-supporter tror jeg og han skryter jo veldig av Arsenal titt og ofte.

 

Thorstvedt feide vel også inn at han er glad det ikke ble rødt, men stusset på det med tanke på regelboka.

 

 

 

Dere tok oss igjen i fjor, skal ikke se bort i fra at det skjer igjen.

 

Det er 100% sikkert at vi ikke klarer det. Vi har ingen spisser i klubben som er i stand til å score på jevn basis. Giroud er en vits av en spiller.

Lenke til kommentar

Ramires oppsøker situasjonen. Ikke straffe.

 

Nja, jeg mener fortsatt Polakken forårsaker en forseelse, selv om Ramires kunne hett Lettpåtå.

Han protesterer jo ikke en gang, og det pleier å være et tegn på at de selv innser at de gjorde noe feil, selv om det ved sjeldne tilfeller er fordi de vet det ikke lønner seg å klage.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Wilshere er nydelig.

 

Jeg er desverre gammeldags og stoler på at gutta i studio er relativt upartiske, Schau er vel også Spurs-supporter tror jeg og han skryter jo veldig av Arsenal titt og ofte.

 

Er ikke Schau Liverpool-supporter? Uansett…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...