Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Arsenal


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger står der og smiler. Har han i det hele tatt sett kampen?

 

Han står vel og tenker på pengene som han kan tjene på et salg av Wilshere og de pengene han sparte på å ikke kjøpe en van Persie og Song erstatter i sommer. Samt pengene han sparte på å ikke kjøpe en keeper, venstreback og kantspiller.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

 

Nei, de har fått ett billig mål, ikke to. Det der er så åpenbart ikke dive at jeg sliter med å skjønne annet enn at det må være skrevet i affekt.

 

Og ja, det går selvfølgelig begge veier, dere må gjerne få synes det er digg å få fordeler av dårlig dømming (men ser ikke relevansen - vi er jo enige om at det ikke er dårlig dømt med gult vs rødt).

 

Svaret ditt kom mens jeg skrev mitt.

 

Nei jeg synes ikke det er digg at noen lag får fordeler pga dommeren, om det så hadde vært Spurs.

Blir alltid en bismak ved at man ikke klarer å vinne uten at dommeren er involvert.

 

Forøvrig er jeg enig i at det ikke er en dive, men han gør det meste ut av situasjonen, uansett håpløst av polakken å slenge ut foten på den måten.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hvordan kan noen mene det er dive? Det er keeperen som stokk dum som går inn på den måten, han tar med seg Ramires og det er klar straffe.

 

Ramires ligger vannrett før benet hans berører polakken. Det er jo klart og tydelig.

 

Så er det selvsagt dumt å sette ut benet da han gir Ramires mulighet til å hente frem broadway talentet sitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...