Benbjo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Wenger står der og smiler. Har han i det hele tatt sett kampen? Vanlig reaksjon når man er oppgitt og/eller ikke bryr seg lenger Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Seriøst, kan noen fortelle kommentatoren at "Sagna" uttales "sanja"? Med trykk på siste a, ikke første. Og ikke "Sagna" som i "sagnene". Endret 20. januar 2013 av Herr Brun Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Wenger står der og smiler. Har han i det hele tatt sett kampen? Han står vel og tenker på pengene som han kan tjene på et salg av Wilshere og de pengene han sparte på å ikke kjøpe en van Persie og Song erstatter i sommer. Samt pengene han sparte på å ikke kjøpe en keeper, venstreback og kantspiller. Endret 20. januar 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vanlig reaksjon når man er oppgitt og/eller ikke bryr seg lenger Hvilken gjelder for Wenger? Jeg heller mot det siste. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 sakligheten til de faste sutrekoppene i Arsenal leiren når nye høyder i dag ser jeg.. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Nei, de har fått ett billig mål, ikke to. Det der er så åpenbart ikke dive at jeg sliter med å skjønne annet enn at det må være skrevet i affekt. Og ja, det går selvfølgelig begge veier, dere må gjerne få synes det er digg å få fordeler av dårlig dømming (men ser ikke relevansen - vi er jo enige om at det ikke er dårlig dømt med gult vs rødt). Svaret ditt kom mens jeg skrev mitt. Nei jeg synes ikke det er digg at noen lag får fordeler pga dommeren, om det så hadde vært Spurs. Blir alltid en bismak ved at man ikke klarer å vinne uten at dommeren er involvert. Forøvrig er jeg enig i at det ikke er en dive, men han gør det meste ut av situasjonen, uansett håpløst av polakken å slenge ut foten på den måten. Endret 20. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Sagna kan virkelig ikke legge innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vanlig reaksjon når man er oppgitt og/eller ikke bryr seg lenger Resignert. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Inn med Jenkinson i pausen stemmer jeg for. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Torres.. Ikke rart at han får spille når Rafa skriver skriblerier hver gang han tabber seg ut. Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Angrepet vårt det siste kvarteret har vært bra. Bare synd forsvarsspillet er så hinsides ræva. Chelsea har dog fått jævlig god hjelp av dommeren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Wow. Torres. Hvordan havnet det skuddet ikke i krysset? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Coquelin vår giftigste spiller atm Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Han kommentatoren må være skutt i hodet. Med hans teori så burde Ronaldo ha 100% uttelling på sjansene sine og aldri så en feil pasning. Endret 20. januar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Think the arsenal players should make a snowman in Chelsea's box he'd be more dangerous than Giroud. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Hvordan kan noen mene det er dive? Det er keeperen som stokk dum som går inn på den måten, han tar med seg Ramires og det er klar straffe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Thorstvedt mener det er rødt, overraskende siden han jo liker å ta keepere i forsvar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Ramires hadde jo tatt ballen om han ikke hadde blitt taklet ned. Sikkert derfor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Thorstvedt mener det er rødt, overraskende siden han jo liker å ta keepere i forsvar Han er Tottenham supporter, så ikke så rart... 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvordan kan noen mene det er dive? Det er keeperen som stokk dum som går inn på den måten, han tar med seg Ramires og det er klar straffe. Ramires ligger vannrett før benet hans berører polakken. Det er jo klart og tydelig. Så er det selvsagt dumt å sette ut benet da han gir Ramires mulighet til å hente frem broadway talentet sitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå