Tralz Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Nei jeg fatter og begriper ikke hva som har skjedd her. En god stund siden så hadde jeg AVG inne på PC her, men syntes det var ikke noe spes å skryte av. Samt hadde PC tune up også. Så jeg lekte meg litt av hvert bare for å teste ut programmet. Jeg uninstall programmet, og bruke PC som vanlig etter det. Og her kommer problemet. Jeg har en NAS server på nettverket mitt her, samt noen andre PC'er. Etter en stund så la jeg merke til at jeg fant ikke NAS serveren min (som en vanlig PC på nettverket), samt noen av de andre PC som er her. Merkelig saker tenkte jeg, og samt den dagen fikk jeg en kamerat som kom over med PC hans for å LAN litt. Han fant alle og alle ting som var på LAN her, men fikk ikke se hva jeg hadde delt. Med litt nærmere feilsøking så kom vi fram til at jeg hadde problemer med å kunne velge hjemmegrupe, med store vanskeligheter. Og inne på avansert innstillinger for deling der man kan huke av slå på for fil og skrivedeling, samt også for nettverksgjenkjenning, huker dem som på og lagre. Men når jeg går tilbake en hakk og inn på avanserte innstilinger igjen, nei da har de hoppet på AV posisjonen igjen. Prøvde å lese litt på nette ang noen feil mld som jeg fikk under litt av hvert forsøk, og kom fram til at AVG hadde litt historikk til det, men alle tips ga ingen resultat. Samt det var ikke så mye å finne ang det problemet som jeg hadde. Så er det noen her som har vert borti et sann problem at man ikke får skrud på ting og tang inne på "avansert innstillinger for deling" og det er muligens AVG som har skylda. har installert det igjen og prøvd gjenoppretning, samt for Windows også. Eller er det bare å gi opp håpet og bare reinstalere hele pc? Kan også nevne at det er noen PC som jeg ser på nettverket men ikke alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå