Cooky Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Jeg trenger ca. 2000,- innen Tirsdag neste uke, noe jeg ikke har. Jeg vet allerede om trustbuddy, men der har jeg allerede et lån på over 5000,- som må tilbakebetales før jeg får låne mer. Er det andre nettsider, hvor jeg kan låne 2000,- eller mer innen Tirsdag? Å gå til bank er uaktuelt. Endret 19. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Når du ikke greier å betale tilbake et lån på 5000kr, hvordan tror du det da går når du har to lån på tilsammen 7000kr? MÅ du ha pengene eller "må" du ha? 3 Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Når du ikke greier å betale tilbake et lån på 5000kr, hvordan tror du det da går når du har to lån på tilsammen 7000kr? MÅ du ha pengene eller "må" du ha? Jeg får fast ca. 10,000,- i måneden, så å betale tilbake lånene vil ikke bli noe problem. Jeg "har" allerede 5000,- men trenger 2000,- mer innen Tirsdag til kjøp av ny bærbar pc, da skjermen på denne pc'en så vidt funker. Endret 19. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er du klar over rentene på disse lånene? Etter å ha lest de andre trådene dine virker det som om du har dårlig økonomisk styring. Det var ikke mange dagene du opprettet en tråd der du spurte hvordan du kunne få leid en leilighet til 10.000 kr i måneden med like mye utbetalt, og nå skal du søke lån på bærbar PC? 3 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Da hadde jeg heller bitt i det sure eplet og ventet til du faktisk hadde pengene. Lån er en ok greie når du skal kjøpe bil, leilighet eller større ting der det er urealistisk at man klarer å spare seg opp midlene man trenger. Forbrukslån er litt som å pisse i buksa for å holde varmen, det hjelper på kort sikt, men på lengre sikt kommer det bare til å dra med seg problemer. 7 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 PC og andre duppeditter kjøper man når man har penger nok til å kjøpe det. Alt annet er å gå rett inn i Luksusfellen. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) https://folkia.no/?u...CFW96cAod53wA7Q Disse har også mikrolån ser jeg i reklamebannerene. Vet ikke kravene de stiller for 2000kr. Høres ut som stor krise, må ha som i at noen dør. Med tanke på at du låner i 30 dager og må betale tilbake for eks 500kr mer. Endret 20. januar 2013 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå