Tommy.Johansen. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Livs nerven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Det er det som er gøy med makro syntes jeg, aldri manko på å se noe nytt i selv de vanligste ting. Flott nerve du har fanget her Litt usikker på den litt kraftige hvite kanten du har rundt, tar mye av fokus vekk fra den lyse nerva. Endret 19. januar 2013 av Kent Rune Haugen 1 Lenke til kommentar
VD Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Helt enig.. Jeg kunne nesten blitt lurt til å tro at bildet var tatt fra 4000m høyde. Stilig. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Spennende bilde, blir nysgjerrig på hva det er og kan kikke på det lenge. Hadde du sagt det var et flyfoto så hadde jeg trodd deg Endret 19. januar 2013 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Takk for tilbake meldingen ! jeg har lagt ut en versjon av bildetuten paspartur. Jeg husker ikke engang hvorfor jeg puta det på i første omgang men jeg lurer på om det kanskje mista litt av dybden. hva tror dere? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Synes bildet i seg selv er uten dybde og at rammene du har lagt rundt retter opp det. Det svarte rammen skaper avstanden og dybden tror jeg. Muligens alle tre rammene må være der for å skape dybden. Vil tro du har prøvd deg frem og funnet ut hva som var best. Liker veldig godt V1, V3 har jeg ikke sansen for. Håper det er greit at jeg er rett frem med synsingen min :=) Endret 20. januar 2013 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg