materi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 hei, jeg skal bygge stasjonær pc selv nå, men jeg lurer på noen få ting som jeg lurte på om noen kan hjelpe meg lit med. jeg har funnet fram til en del komponenter som så vidt jeg forstår passer sammen, men vil helst være på den sikre siden. Intel® Core i5-3570K Processor Intel® High Performance Liquid Cooling CM Storm Stryker Gaming Big Tower Corsair TX 850W PSU Seagate Barracuda® 1TB Intel® SSD 330 Series 180GB 2.5", 25nm Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB ASUS SABERTOOTH Z77, Socket-1155 Sapphire Radeon HD7970 Vapor-X GHz Edition Dual-DVI HDMI DisplayPort 3GB kan noen peke ut om det er noe jeg mangler, noe som jeg burde bytte ut og om jeg har valgt riktig strømforsyning. alt som jeg skal kjøpe ligger for tiden på komplett. takk for svar på forhånd =D Lenke til kommentar
materi Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 får kanskje legge til at smertegrensen min for penger ligger på 12000 =) Lenke til kommentar
Siggihm Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 DVD/BR hvis det er ønskelig. Bytt 3,5" hdd til 2T da det er en pris forskjell på 150 på komplett hvis jeg ikke tar feil. Får du mye mer for penga Ellers bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå